Ik stop met motorrijden!!!!

Ik weet niet of jullie het nog door hebben maar dit is een topic geopend foor PaulR1 die een zeer serieuze topic heeft geopend om het feit dat hij stopt met rijden.

Dus AUB niet meer zo Off-Topic reageren.

@PaulR1 Ik vind het zeer moedig dat je deze beslissing neemt, ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vond.
Ik ben zelf na 4 jaar weer opgestapt terwijl ik een vrouw en 2 kindertjes heb, het bloed gaat toch waar het gaan kan.

Ik hoop toch dat ik ooit met jou een praatje kan maken, ook al ben je wel of niet op de motor.

Het ga je goed, Michael.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n jaar gehad na een ongeluk. Zo van Nu effe niet motorrijden.
Maar om op je 35ste 63ste te zeggen dat je nooit meer gaat motor-rijden :?
ik heb er maar 63 van gemaakt, anders wordt het hier te gezellig..... :+

Dus, om serieus te blijven... Je ken toch en foto's maken en gewoon af en toe een rondje rijden op de motor. Ik heb begrepen hier op het forum dat je op een Dnjepr ook veel plezier kunt hebben.

Ik hoor rokers ook vaak zeggen dat ze er nooit meer een op zullen steken... Dus zeg nooit nooit!!!

Wat voor camera heb je?
 
Laatst bewerkt:
Bekend gevoel Paul. Was ook behoorlijk gevallen, racevrienden overleden en zou nooit meer gaan racen...

Gevoel kwam een jaar later toch weer boven: na een dag rustig gereden te hebben liet ik me 5 minuten opfokken en lag toen meteen weer in de banden. Nekje wordt nu wel heel krakkemikkig en moet er niet aan denken dat die het ooit niet meer doet. Dat is het gewoon niet waard.

Risico's aan lekker scheuren op een motor (daar zijn ze toch voor gemaakt?) zijn inderdaad heel groot en neem nu je tijd om je te bezinnen. Maar weet dat het gevoel af en toe weer boven komt als je nog motor rijdt en je sterk moet zijn dat te weerstaan. Beste is dan om inderdaad helemaal geen (snelle) motor meer te rijden.

Plezier en succes met de hobby!
 
Op maandag 28 juli 2003 00:02 schreef Gorilazz het volgende:
KNIP

Maar om op je 35ste te zeggen dat je nooit meer gaat motor-rijden :?

KNIP

Dank voor het compliment, maar maak van die 35 maar bijna 46.... ;)




Op maandag 28 juli 2003 00:02 schreef Gorilazz het volgende:
KNIP
Wat voor camera heb je?

Canon EOS 10D
 
Quote:
Op zondag 27 juli 2003 10:42 schreef rob RD het volgende:
... op verzoek verwijderd



Op zondag 27 juli 2003 10:46 schreef Spider het volgende:
...

Niet om het een-of-ander hoor maaree... }) wat een sentimentele bedoening hier op dat forum zeg! :r Ik kom hier nog niet zo gek lang maar wat een stelletje watjes hiero! Hebben jullie vroeger te weinig aandacht gekregen ofzo? Waar ging het fout?
Bovenstaande flame tussen "jankerd" en "sjenkerd" ben ik ook al een paar keer tegengekomen en ik heb het een-en-ander proberen te begrijpen en volgens mij ging het (in de eerste instantie) over een bericht zonder plaatjes of zelfs zonder tekst(?!?!) en nu al dat gezeur en gejank nog steeds :X Get a life man! Of ga anders een keer naar een zieleknijper, of ga lekker elkaar een keer op elkaars smoel slaan. te-triest-voor-woorden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hela gaan modjes nu ook al berichten wijzigen? Censuur op MF? :r

Als je als mod dan eerst een topic verziekt omdat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt. En dan ook nog eens andermans berichten wijzigd zet er dan wel even bij waarom. :(

[edit]
Ziebovenstaand bericht: Geedit door Spider om 08:08


Sorry Paul.
 
Jammer dat dit topic nu zo verziekt wordt... :(

ff ontopic AUB!

Misschien wordt het idd toch tijd voor een "spuug je gal"-topic... want zo gaat het helemaal de verkeerde kant op ;(
 
Ik ook ;) en je mag mijn quotes ook verwijderen, en je mail beantwoorden.
Opschonen die handel. Bel me effe.

[Edit Spider: Oke, zijn verwijderd :) ]


(oud onderschrift: "zoek geen schuldige, zoek een oplossing")
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jongens,jongens,jongens,jongens,jongens,kan het ff wat minder hé, is iedereen aan vakantie toe ofzo.........
 
Nogal drastisch om je eigen teksten uit te gummen(=toegeven dat dat gejank niet op een motor-forum hoort), vooral in een ander z'n mail. Maar mag ik aannemen dat we er nu van af zijn?
 
Laatst bewerkt:
Nogal drastisch om je eigen teksten uit te gummen(=toegeven dat dat gejank niet op een motor-forum hoort), vooral in een ander z'n mail. Maar mag ik aannemen dat we er nu van af zijn?
Dat is wel het idee er achter... Beide kemphanen ( ;) ) hebben hun posts weggeëdit in een poging om verder gezeur te voorkomen.

Dus als iedereen daar nu aan mee wil werken en gewoon weer on-topic wil gaan...

Tis al jammer genoeg dat dit zo uit de hand gelopen is, dus laten we het nu hierbij laten...
 
He Paul,

Heb je inmiddels al wat meer plaatjes geschoten. FF kijken of dat wat word met jouw nieuwe hobby :9~
 
Jammer PaulR1, dat je er mee stopt, voor zover ik weet heb je veel mensen geholpen om veiliger op de ring te leren rijden.
Ikzelf wil ook eens proeven wat dat is, na eerst eens wat circuit-ervaring op te doen op Pau.
Als het niet zo ver van m'n huis (San Sebastian) zou liggen had ik al een keertje met jullie meegereden.

Motorrijden is als drugs, de cold turkey duurt alleen véél langer.
Kijken of je het volhoudt.Succes.
 
Ik begrijp je eerlijk gezegd niet zo heel erg goed vrees ik maar ik begrijp uit je mail dat je bang bent geworden om motor te rijden.(kort door de bocht gezegd)
Het enige waar je bang voor hoeft te zijn ben jezelf en dat zou je(eigenlijk na 45 jaar)juist een veilig gevoel moeten geven, is er mischien iets anders gebeurd in je leven waardoor je zo ontzettend onzeker door bent geworden? Midlife?
 
gasten: dit is een oud topic. Het heeft volgens mij geen zin om deze weer de hele tijd omhoog te trappen. Paul weet echt wel weer wat die wil of niet wil. Lees anders even het hele topic door, voordat je reageert!
 
Kwis het, ik voelde het al aankomen meteen nadat ik hoorde wat er was gebeurd. ik vond het al knap dat je niet meteen was gestopt na de crash van Jorund. Ik heb naast m'n R1 van de week een Ural zijspan gekocht en heb er nu 60 km mee rondgetuft en er al gruwlijk veel plezier uit gehaald. Het hoeft echt niet hard te gaan om toch geweldig leuk te zijn. op de openbare weg is vlammen gewoonweg niet meer mogelijk (al doen wij supersporters het allemaal!, anders koop je zo'n ding niet) De Ural geeft me een heel andere kick, maar die is net zo leuk! geloof me maar. heel veel plezier met je nieuwe passie, aan de proeffoto's te zien zit dat wel snor. ik hoop er 3 augustus bij te zijn op de ring, zeker nu dat jij er met je camera rond hangt. Ik ken je nog niet zo lang, maar ondanks jou rustige karakter heb je indruk op me gemaakt dus wat betreft dat inboeten aan vrienden, nee dat geloof ik niet.


3 Augustus staat!

Met mij in de bak,en een heeeele groooote groep MF-ers die ook komen kijken/foto's maken!(ik ben bijna 2 meter en weeg zo'n 130 kilo!!! O-) )


Dus Paul, als het aan mij ligt,dan heb je 3 augustus nog een heeele strakke actiefoto te maken.
Alleen is nu niet te hopen dat onze Er1win afhaakt,aan mij zal het deze keer NIET liggen! :P

Ik kan hier geen Poll aanmaken, anders zouden jullie kunnen stemmen of we op de URAL of op de YAMAHA's moeten komen.

John :)

(votes URAL)
 
Ja, joepie laten we die oude Koe ook weer eens uit de sloot halen, want die kwam me nog niet de neus uit. :z

Ik vind dat het huidige topic ook langzaam aan stof mag gaan vergaren in het archief, want we weten nu wel dat Paul gestopt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan