Ik stop met motorrijden!!!!

Tja Paul, ken je alleen van je posts en van wat filmpjes van de ring.

Kan slechts zeggen dat ik het verstandig van je vind..kan me ook best voorstellen dat een "suf tourtje" je weinig doet als je jaren de limiet aan het zoeken bent.

Tuurlijk hebben moraalridders wel een beetje gelijk als ze zeuren omdat je 200+ op de openbare weg rijd (moet er niet aan denken dat je op iemand knalt die net de weg over wil steken in een bocht met die snelheden)..maar ja wie denkt daar nou aan als ie lekker aan het sjezen is. (nee doe ik niet en heb ik nooit gedaan op de motor maar heb het vroeger wel op 4 wielen gedaan..meteen de reden dat ik op een traag motortje rondrij..weet hoe alle gevaren in je hoofd oplossen als je harder harder harder wil, heb op 4 wielen wel al geleerd dat een voertuig met een lagere limiet echt de gein van het hard gaan wel "verpest" en dus de verleiding gewoon verdwijnd..)

Tel je zegeningen, je bent er zelf nog relatief goed afgekomen, je heb een ander niks aangedaan en je bent verstandig genoeg om te stoppen terwijl je voor staat.

:} :}

Oh ja..als het nou echt te erg gaat kriebelen over 1-2 jaar..koop dan in hemelsnaam een rustige motor en ga eens zo'n suf tourtje proberen..na zo'n tijd afkicken zal elke motor toch wel leuk zijn in het begin :? er zijn zat mensen die dat doen en die net zoveel plezier uit hun motortje halen als de laagvliegende raketten op de ring.

Tot die tijd veel plezier met het fotograferen..wie weet ga je nog wel eens een world press prijs winnen ;)
 
Op zondag 27 juli 2003 10:15 schreef Spider het volgende:
...
Dame en heer, ipv elkaar in de haren te vliegen over een paar woordjes (die al dan niet verkeerd begrepen worden.) geef elkaar eens een kans en haal niet steeds oude koeien uit de sloot.

Spider, wat Rob bedoelde is dat hij vind dat PaulR1 blij moet zijn dat ie gewoon motor kan rijden en Rob vind dat ie dat dus ook gewoon moet blijven doen. Hij geeft daarbij een voorbeeld wat dan in jouw ogen niet helemaal correct is, maar je kan daar ook overheen lezen. Eerlijk gezegd snap ik ook jouw reactie wel, maar Rob bedoelde het niet zo generaliserend.

Jullie begrijpen elkaar gewoon verkeerd en dat is volgens mij geen reden voor een ban. Geef elkaar de ruimte en lees elkaars posts gewoon een paar keer voordat je reageert. Probeer je ook te verplaatsen in andermans positie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:^

Of modjes, ban hem gewoon dan zijn we van het gezeik af... komt nu wel in zoveel topics voor :(
Das wel erg makkelijk hoor, dus als iemand er niet mee eens is bannen maar, probleem opgelost.
Ik heb het hele topic gelezen, en moet toch zeggen dat dat gekift nergens opslaat.
Dat doe je maar per e-mail.......
 
Je hebt in ieder geval wel de mogelijkheid gehad om zo te rijden.
(financieel, en technisch).

Velen van ons niet, dus niet jammeren, LIVE GOES ON.

Gr Ad.
 
Op zaterdag 26 juli 2003 22:46 schreef PaulR1 het volgende:
Rustig jongens, laten we proberen het leuk te houden, er is al ellende genoeg in de wereld.

Er is denk ik nog geen enkele reden om elkaar in de haren te vleigen, laten we het zo houden.

Nog niet? })
 
Respect voor je keuze hoor Paul!

Zelf denk ik er ook wel eens over na, maar meer de financiële kant. Ik rij vaak VEEL te hard met mijn motor om maar enigszins een kick te krijgen...vroeger of later raak ik zo mijn rijbewijs kwijt. Over de gevaren ervan denk ik niet eens zo veel na.

Daarom zal er zeker vroeger of later een SM komen...ik weet 100% zeker dat zo'n machine je enorme kicks kan geven bij veel lagere snelheden.
Het gaat op een motor om gevoel en emotie. Zaken als snelheid zijn ZEER relatief.

Ga maar eens 40km/u rijden met je R1 (geen reet aan natuurlijk), en daarna met 40km/u in een rubberbootje...dan weet je wat ik bedoel.

Om die reden is een SM een ZEER goede oplossing!


Nou, vergeet dat maar, rij al een hele tijd SS, en nooit aangehouden of boete gehad, heb de SM nu 3 maanden, 2x aangehouden en totaal 300 euro boete, bijna rijbewijs kwijt, door een beetje leuk praten toch nog mazzel, maar SM's en politie gaan niet echt samen.
 
Ja nou zeg, in deze barre tijden wil ik wel wat gaan rekenen ja :+ ;)
Maar dat het een "originele" SM zou worden, daar was ik al uit, idd ivm de inruilprijzen en zo..

Om ook even mee off-topic te gaan,ik heb op mobile.de al een duke gezien 3500,- Pleuro's dus dat is zeker een goede optie(voor mij wel iig).
 
Nou, vergeet dat maar, rij al een hele tijd SS, en nooit aangehouden of boete gehad, heb de SM nu 3 maanden, 2x aangehouden en totaal 300 euro boete, bijna rijbewijs kwijt, door een beetje leuk praten toch nog mazzel, maar SM's en politie gaan niet echt samen.

Tja, zet er dan ook een spiegel op...
 
Begrijp het wel, maar koop dan een motor die niet hard kan zou ik voorstellen.

Ouwe Jawa :P
 
Oh men, ik kijk even een weekeindje niet en wat zie ik... dingen waar ik niet blij van wordt! Er moet mij echt even iets van het hart: 'Waarom doen sommige mensen zo serieus en gaan ze bij het minste of geringste over de rooie'. Ik geloof dat sommige mensen achter hun computer echt zwaar zitten te flippen en letterlijk boos worden op een ander persoon die hun helemaal niet bekend is buiten wat posts op het MF. Neem het toch allemaal minder serieus. Dit moet je doen met internet... Een beetje tikken achter zo'n toetsenbord maar altijd met een 'big smile' op je gezicht!!! Ongeacht waar het over gaat. Het is voor de leuk hoor. In het echte leven is er al genoeg stress... Be happy... :) Dus ook al heb je een stevig meningsverschil of gaat het over een serieuze zaak... BE COOL! Ben je boos op internet... niet boos zijn achter de computer.
 
[off-topic] Wijze woorden van Lukic.....voor het eerst ;)

Zeg Lukic, klap van de molenwiek gehad of leven gebeterd? O-)

Van irritante moraalridder naar rustige levensbeschouwende mede-MF'er. Dat zien wij graag. Al had ik een ban destijds liever gezien :P Maar nu mag je blijven hoor.

TT, die de modjes wel erg soft geworden vindt. Duurt errug lang eer iemand wegens flamen eruit wordt geknikkerd. Max for modje again? 8-)
 
Gorilazz is met een L en met dubbel Z.

Mijn mening over mede-weggebruikers die willen stoppen: Doen, stop direkt!



en voor spider, ik woon vlakbij nieuw unicum. daar zitten veel rolstoelgebruikers die met hun wenkbrauwen moeten sturen. Iemand die voorheen kon lopen pik je er vaak zo uit. (hoe die er geestlijk voorstaan ken ik niet zien hoor)


en voor Rob, wat is mijn nivo :+
zal ik verklappen dat het niet van mij is, maar dat als ik achter zo'n scherm zit vaak moeite heb om normaal te doen. Daarom werk ik ook in de frisse buiten lucht( ha ha it'ers)
 
Gorilazz, Laat maar joh...
Eerdaags ben ik zelf Mod... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan