Ik voeg me tussen de gelederen der GSX-R 1000 rijders...

One-Oh-Four

MF veteraan
23 sep 2007
9.721
15
Hoi allemaal,

Net de overstap gemaakt van mijn GSX-R 750 uit 2000 naar een 2005 GSX-R 1000. In de zoektocht naar info via Google over "Het Grote GSX-R 1000-topic" gestruikeld, dus heb me maar meteen geregistreerd. Zo te zien is dit een heel leuk forum!

Voor diegenen die denken: "Wat een rare login-naam": dat slaat op de Lockheed F-104G Starfighter-straaljager, vroeger de "ride" van mijn vader bij de Koninklijke Luchtmacht. Als je het hebt over topvermogen.... ;)
In de USAF (Amerikaanse Luchtmacht) werd de "honderdvier" de "one-oh-four" genoemd.
Compleet nutteloze info natuurlijk, maar goed... :)

Zie jullie in de toekomst op de forums!

Cheers,
Erik.
 
Hoi Erik. :W


170.gif
 
Eric
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg. Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg


De goeie ouwe Starfighter... :)

Goeten van een voormalig KLU medewerker 121 sqn Gilze/Rijen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je welkom, Shaggy!

Wat doet / deed 121 Sqn eigenlijk? Ik ben zelf ook nog dpl sld 1/kpl geweest op vlb Volkel bij de LB. Het LB-sqn op Volkel zal ook wel een nummer hebben gehad maar dat was in 1985, ben ik volledig vergeten....

Oh, en eh... om on-topic te blijven: ik heb op Volkel geen motorfiets gezien in die tijd... ;)

Groetjes,
Erik.
 
Bedankt voor je welkom, Shaggy!

Wat doet / deed 121 Sqn eigenlijk? Ik ben zelf ook nog dpl sld 1/kpl geweest op vlb Volkel bij de LB. Het LB-sqn op Volkel zal ook wel een nummer hebben gehad maar dat was in 1985, ben ik volledig vergeten....

Oh, en eh... om on-topic te blijven: ik heb op Volkel geen motorfiets gezien in die tijd... ;)

Groetjes,
Erik.
Het 121 is al jaren geleden opgeheven. Ik zat bij de SHORAD ( Short Range Air Defense ) Kanonier Bofors 40L70 luchtdoelgeschut.
Beste tijd uit m'n leven.


Maar wederom welkom en veel plezier hier op het forum, en veel gezellige km's :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan