KoffieJunk
MF veteraan
- 4 nov 2003
- 3.420
- 0
ik maak uit de vraag op dat je tot 25 kw veroordeeld bent.
Ik zou in jouw geval waarschijnlijk voor de div kiezen. Waarom? De cbr is absoluut een mooiere motor, maar wat blijft daarvan over na het terugtunen?
voordeel van de div:
- minder investering, dus goedkoop je eerste kilometers rijden en inruilen zodra je zwaar mag
- meer rechtop zit. comfortabeler en (zeker voor een eerste fiets een voordeel) een gemakkelijke houding met goed zicht over het verkeer.
waarom niet de cbr:
- waarom zo ver voorover zitten als je toch niet echt sportief kunt rijden (te weinig ervaring + te weinig vermogen)
- duurder, als je je geld in je zak houdt kun je daar straks een mooiere motor voro kopen als je vol mag gaan rijden.
- en.... wat is er lulliger dan met een sportief ogende motor zoek gereden worden door een willekeurige sjoppert, puur op vermogen?
Ik zou in jouw geval waarschijnlijk voor de div kiezen. Waarom? De cbr is absoluut een mooiere motor, maar wat blijft daarvan over na het terugtunen?
voordeel van de div:
- minder investering, dus goedkoop je eerste kilometers rijden en inruilen zodra je zwaar mag
- meer rechtop zit. comfortabeler en (zeker voor een eerste fiets een voordeel) een gemakkelijke houding met goed zicht over het verkeer.
waarom niet de cbr:
- waarom zo ver voorover zitten als je toch niet echt sportief kunt rijden (te weinig ervaring + te weinig vermogen)
- duurder, als je je geld in je zak houdt kun je daar straks een mooiere motor voro kopen als je vol mag gaan rijden.
- en.... wat is er lulliger dan met een sportief ogende motor zoek gereden worden door een willekeurige sjoppert, puur op vermogen?