Ik weet het niet meer

welke motor moet het worden

  • R1

    Stemmen: 27 38,0%
  • Willekeurige 600cc

    Stemmen: 18 25,4%
  • allroad

    Stemmen: 26 36,6%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Volgens mij zijn we er uit :Y :
KLIK
wel de looks, niet het risico ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik stem voor de all road. Fantastich in de bochten en heerlijk wendbaar in het verkeer. Hoewel je er inderdaad ook te hard mee kan, zelfs met het lichtste motortje kan je 50 km te hard in de bbk of op een 60 of 80 weg maar je gaat niet meteen 200. Probeer het eens.
 
Als je wel het vermogen wilt, maar ook je rijbewijs wilt houden...
Dan zou ik toch voor een dikke vette naked gaan.

Works for me!

Succes!


P.S. Volg je hart... Anders krijg je spijt... Gegarandeerd...
 
Ken het dilemma,heb er zelf ook lang over na moeten denken.Als je realistisch denkt kun je maar 1 ding doen...een naked :Y .Dat is de enige manier om rustig te rijden;tenminste wat rustiger...op 60 en 80 km wegen word het moeilijk maar op de snelweg.....lang boven de 130 is echt geen pretje dusse hou je vanzelf automatisch wat meer in :Y .

Mijn visie dus;een Ducati monster :9~
 
Is helemaal geen dilemma. Realiseer je dat je met iedere motor snel genoeg kunt om je rijbewijs kwijt te raken. Zelf met met ehhh... een Oeral ofzo kan dat (stel dat je 101 rijd binnen de bebouwde kom :+ ). Dáár moet je dus je keuze niet door laten leiden. In principe moet je gewoon kiezen wat je mooi vind. Nadenken kun je wel over pratische zaken zoals confortabele lange zit, of bagage of off-road megelijkheden etc.

Gewoon de R1 dus.
 
Ik weet het! ik weet het! :D

Je moet met je probleem naar een dealer gaan die veel verschillend spul heeft staan. Eens gaan praten, probleem voorleggen en een stel proefritjes maken! :D Op alles een beetje, keertje cruiser, keertje all-road, keertje tour. En dan voldaan een bike kiezen ;) .
 
Hé Ron, leuk dat je weer "terug" bent :}

Ik denk dat een AllRoad een leuke optie is, ik heb een tijd geleden van Robinjo in Driebergen een TDM mogen lenen ( ik kreeg pech met de Z1200 vlak bij z'n huis en mocht op zijn motor verder :} ) en heb daar een paar dagen veel plezier op gehad, stampte lekker vlot vooruit en stuurt prima ( oké, ik rij normaal VMax dus álles stuurt lekkerder :+ ).

Ga wat motorzaken af en maak wat proefritjes op de diverse moeglijkheden.................




..................en hou ons op de hoogte ;)


verder alles goed ?
 
Ken het dilemma,heb er zelf ook lang over na moeten denken.Als je realistisch denkt kun je maar 1 ding doen...een naked :Y .Dat is de enige manier om rustig te rijden;tenminste wat rustiger...op 60 en 80 km wegen word het moeilijk maar op de snelweg.....lang boven de 130 is echt geen pretje dusse hou je vanzelf automatisch wat meer in :Y .

Mijn visie dus;een Ducati monster :9~~

Je koopt toch niet een motor om lekker op de snelweg te gaan rijden :? Met een R1 kan je tenminste hard door de bochten raggen. Daarnaast is het comfort wat je door de kuipen van een R1 hebt (incl. verhoogd ruitje O-) ) over het algemeen onmisbaar. Dus zolang je geen Goldwing man bent, maar toch wat comfort wilt, moet je gewoon voor de R1 gaan :j :9~ :Y :]

r12007.jpg
 
Ben er toch uit,
Het word toch een R1!!
Ik heb gisteren foto's gekeken van mijn oude R1, en ik weet nu al dat ik spijt krijg als ik niet koop wat ik wil kopen!!
Dan word het maar wat vaker richting de duitse grens rijden!!!

Bedankt voor de tips en het advies.
 
Hé Ron, leuk dat je weer "terug" bent :}

Ik denk dat een AllRoad een leuke optie is, ik heb een tijd geleden van Robinjo in Driebergen een TDM mogen lenen ( ik kreeg pech met de Z1200 vlak bij z'n huis en mocht op zijn motor verder :} ) en heb daar een paar dagen veel plezier op gehad, stampte lekker vlot vooruit en stuurt prima ( oké, ik rij normaal VMax dus álles stuurt lekkerder :+ ).

Ga wat motorzaken af en maak wat proefritjes op de diverse moeglijkheden.................




..................en hou ons op de hoogte ;)


verder alles goed ?

Hey max,
Alles prima hier.
Wat ik net al had neergezet, het word toch een R1.
Je hebt mijn vorige gezien, en ik besef me dat ik het uiterlijk van de fiets minstens net zo belangrijk vind als het rijden ervan!!
En ik weet ook dat als ik een (in mijn ogen) minder mooie fiets koop dat ik het minder leuk vind om er op te rijden!!
Dus een R1 word het en dan toch ook weer special paint!!!
 
Hey max,
Alles prima hier.
Wat ik net al had neergezet, het word toch een R1.
Je hebt mijn vorige gezien, en ik besef me dat ik het uiterlijk van de fiets minstens net zo belangrijk vind als het rijden ervan!!
En ik weet ook dat als ik een (in mijn ogen) minder mooie fiets koop dat ik het minder leuk vind om er op te rijden!!
Dus een R1 word het en dan toch ook weer special paint!!!
Leuk !

Voor de nietkenners moet je nog ff een piccie posten van je vorige R1 ( die ze gejat hebben B| -O- ).

;)

Succes met de zoektocht !
 
Terug
Bovenaan Onderaan