Barry1302
Rookie
Goed ik zal het vanaf het begin uitleggen. Ik reed 2 weken geleden met m`n Honda cbr 600f uit `95 op de snelweg toen het begon. Hij begon in het begin in te houden, en vrijwel metteen gaf hij geen vermogen meer af. Het leek wel als ik gas gaf of hij zich zelf verzoop. Eenmaal aan op de vluchtstrook aangekomen werd het nog vreemder. Stationair draaide hij nog wel goed, maar als ik gas gaf trok hij op tot de 2000 toeren en dan sloeg hij terug (terug naar de 900 toeren ofzo) en dat bleef zich volhouden tot ik m`n gas hendel los liet.
Goed toen ik de anwb er bij had gehaald, wilde ik m`n motor weer starten. Ach je voelt hem misschien al aan aankomen, dat wilde hij inmiddels ook niet meer. De anwb hun hulp accu er op gezet en toen wilde hij wel weer.
De conclusie van de anwb was, Of m`n accu was defect of m`n spannings regelaar was stuk. Ik heb er toen een nieuwe accu in gezet en toen deed m`n motor het weer.
Tot afgelopen zondag zonder problemen gereden, en toen stopte hij er weer mee. Precies het zelfde als de voorige keer. Goed weer de anwb er bij gehaald en die hebben toen weer m`n accu getest, die was goed (die nieuwe accu dus). Ik heb dus een nieuwe spannings regelaar gehaald, maar nog steeds niks. Dat zou het moeten zijn, was zijn advies. Maar goed hij doet het nog steeds niet met die nieuwe regelaar. Als ik m`n contact om draai gebeurt er niks, nul spanning (heb ook geen multimeter ofzo om het te kunnen meten helaas).
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, ook de hoofd zekering en alles was goed. M`n accu rook ook na de 2e keer langs de weg gestaan te hebben naar rotte eieren. Dat kwam, zei die gast van de anwb, door het overladen van m`n accu.
Ik heb nu dus gaan enkel idee meer wat het zou kunnen zijn.
Iemand misschien een idee?????
Goed toen ik de anwb er bij had gehaald, wilde ik m`n motor weer starten. Ach je voelt hem misschien al aan aankomen, dat wilde hij inmiddels ook niet meer. De anwb hun hulp accu er op gezet en toen wilde hij wel weer.
De conclusie van de anwb was, Of m`n accu was defect of m`n spannings regelaar was stuk. Ik heb er toen een nieuwe accu in gezet en toen deed m`n motor het weer.
Tot afgelopen zondag zonder problemen gereden, en toen stopte hij er weer mee. Precies het zelfde als de voorige keer. Goed weer de anwb er bij gehaald en die hebben toen weer m`n accu getest, die was goed (die nieuwe accu dus). Ik heb dus een nieuwe spannings regelaar gehaald, maar nog steeds niks. Dat zou het moeten zijn, was zijn advies. Maar goed hij doet het nog steeds niet met die nieuwe regelaar. Als ik m`n contact om draai gebeurt er niks, nul spanning (heb ook geen multimeter ofzo om het te kunnen meten helaas).
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd, ook de hoofd zekering en alles was goed. M`n accu rook ook na de 2e keer langs de weg gestaan te hebben naar rotte eieren. Dat kwam, zei die gast van de anwb, door het overladen van m`n accu.
Ik heb nu dus gaan enkel idee meer wat het zou kunnen zijn.
Iemand misschien een idee?????