ik weet niet wat ik er van moet denken

Wat moet ik wel niet van jou denken!? Zit je binnen met dit weer? Ga naar buiten!

:P ;) :+

Idd, wat een prijzen. vroeger... toen de kikkers nog veren hadden was het anders...

heel vreemd die prijzen . . . . geloof het niet, maar wellicht is het wel waar, komt zoals eerder geschreven wel wat bij voor de franse? en nederlandse staat.

Maar ook de prijzen zijn vreemd, een hayabusa (6800 euri) "iets" duurder dan een gsx-750-F "katana" (4800 euri)??? in nederland is de hayabusa 2 x duurder.

ze laten een plaatje zien van een "echte" vestiging, maar een adres of zo, ho maar (anders kan je er zelf heengaan, dan zou ik het wel aandurven, gezien de engelse site kunnen ze namelijk wel engels).

Als het klopt, dan koop je steeds een nieuwe motor als deze aan de grote beurt toe is. . . . ;)

"edit" : for more then 25 years . .. maar op google is er bitter weinig te vinden op moto4all alleen wat italiaanse sites welke ik niet kan lezen

"edit2" op www.Motors-Group.com exact hetzelfde verhaal, alleen zitten ze nu op eens in new york, ook al 25 jaar . . .

Zou me niks verbazen als dit een flinke scam is waarbij men eerst flink geld moet overmaken, om vervolgens niets te krijgen . . . en na een week of twee is de site weer weg . . .

Laatst bewerkt:
ik geloof het ook niet!
naar als de prijzen klopen dan wil ik wel 19%btw betalen en wat bpm.
ik ga eens mailen voor een adres!

Laatst bewerkt:
Heb ze eens een mailtje gestuurd.. Heb er het volgende ingezet.

" Hi, I'm intrested in the Honda Interceptor ABS and the Honda RC51 for a friend.. I was wondering if we can pay you a visit because in 2 weeks we are in Paris and would like to buy one then if possible.

Best Regards, Patricia "

Eens kijk hoe ze hierop reageren. Ben over 2 weken vrij is dan wel de moeite waard om eens naar Parijs te gaan. Gaan er meer mensen dan???

Ik post hier wel 'als' ze antwoorden.

ps.
En jah in engels schrijven is niet mijn beste kant ;)

Wat ik denk, en wat ik vrijwel zeker weet, is dat het weer die WU-fraudeurs zijn.

Kom op, er staat geen enkel adres op de site vermeld en de prijzen zijn te mooi om waar te zijn. Bovendien, een site powered bij Ebay?

Eens kijk hoe ze hierop reageren. Ben over 2 weken vrij is dan wel de moeite waard om eens naar Parijs te gaan. Gaan er meer mensen dan???

Ik ga mee!!!!! :P

ben chauffeur van beroep trekker/oplegger 13.60mtr x 2.50mtr
daar gaan er genoeg in 8-)

Ik ga mee!!!!! :P

ben chauffeur van beroep trekker/oplegger 13.60mtr x 2.50mtr
daar gaan er genoeg in 8-)

Hahaha deal... Alleen heb net deze mail gehad...

" Hello,

Thank you for your interest i our motors. On Friday we
will close our office. Please let us know in what
models are you interested and maybe we can arrange the
delivery till then. What is your location? Please let
us know asap. We will have to calculate the total
price including delivery fees and all taxes.

Best Regards. "

Jaa jaaa. Zal best wel.. Ga vanavond een mail sturen dat we dan op donderdag komen *D Eens kijken hoe ze reageren.

Kreeg het van dit mail adres ;) rolex2biz@yahoo.com

ik ga ook mee heb net een mail gestuurt voor de xt229 of zo, stel dat het wel waar is verkoop ik heb voor het dubbele.
later van marvin

Sjees wat een prijzen zeg.

Hoeveel is de BPM weet iemand dat ??
Het enige wat erbij komt is dus de btw en vervoerskosten toch?

Als dit de echte prijzen ga ik ook nieuwe bike halen *D

Count me in, Mijn examens zijn volgende week voorbij, en ik was zoizo
van plan een nieuwe bike aan te schaffen, dus een nieuwe r6 voor 4500€
is nooit weg. ik wacht met smart op het antwoord van het bedrijf :D

sjesus, als die prijzen echt zijn, had ik 2 busa's kunnen kopen, en dan had ik nu nog geld over. Dat moeten wel oplichters zijn, ik vertrouw het niet B|

hahaha, if it's too good to be true, it probably is...

starks zal je wel een mailtje krijgen dat z'n moeder met hartklachten in het zieken huis ligt en of je meteen het geld over wil maken zodat hij de ziekenhuis rekening kan betalen :+

*snif snif* ik ruik nigeriaanse oplichters *D

Terug
Bovenaan Onderaan