Ik weet niet wie dit is (één van jullie misschie

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Ik krijg van een vreemde via icq het volgende bericht:

Hallo motorvriend.
Er eens een paar dagen met de motor tussenuit?
Het Westerwald in Duitsland is een prima plaats om eens lekker te touren. Kijk op onze site voor meer info
www.motorbike-site.com/WesterWald.html
Schöne Grüsse
Wim & Anja

Dus voor diegene die willen touren in dit gebied. Neem een kijkje. En voor diegene die dit mij gestuurd heeft: Maak je eens bekend!
 
Daarom gebruik ik msn... wordt je niet zo gauw op gespammed :)

Zal ook ooit wel weer eens komen... :(

Als je geen spam wil in icq, zet dan gewoon de optie om enkel berichten te ontvangen van mensen in je lijst aan he dumbo :P
Heb je helemaal niks spam
 
Als je geen spam wil in icq, zet dan gewoon de optie om enkel berichten te ontvangen van mensen in je lijst aan he dumbo :P
Heb je helemaal niks spam
Ik heb ook nog een ignorelijst :j

Maar misschien dat het iemand van MF was.
Lage CB viel mij ook op deze manier lastig })
 
Hoi,

Hier dan de dader van het icq berichtje.
Sorry dat we je hiermee `lastig` gevallen hebben, maar het is serieus bedoeld. Wij (Wim & Anja) wonen in het Westerwald in Duitsland en organiseren de Westerwald MotorBike Touren. Omdat het Westerwald niet zo erg ver van Nederland is, zijn de touren prima geschikt voor een paar dagen (weekendje) motorrijden :] We hebben route´s voor de heen- en terug reis en een aantal schitterende route´s door het Westerwald. Het is een heuvelachtig gebied met goede wegen en veeeeeeeel bochten.
Kijk op onze site ( http://www.motorbike-site.com/WesterWald.html ) voor meer info en wie weet ...Bis bald in het Westerwald

Schöne Grüsse

Wim & Anja
 
Hoi,
In icq kan je op bijv. hobbies zoeken. Dus in dit geval motoren, motorfiets, motorbikes etc......... en je vindt alle icq gebruikers die dit ingevuld hebben (zoals jij dus). Zo bereik je in ieder geval motorrijders of motorliefhebbers....... en dat was de bedoeling van ons *D
En bedankt dat je ons berichtje hier ook gezet hebt. Komen veel bezoekers op onze site via dit forum 8-) (zo hebben we dit forum ook gevonden)

Schöne Grüsse

Wim & Anja
 
Hoi,
In icq kan je op bijv. hobbies zoeken. Dus in dit geval motoren, motorfiets, motorbikes etc......... en je vindt alle icq gebruikers die dit ingevuld hebben (zoals jij dus). Zo bereik je in ieder geval motorrijders of motorliefhebbers....... en dat was de bedoeling van ons *D
En bedankt dat je ons berichtje hier ook gezet hebt. Komen veel bezoekers op onze site via dit forum 8-) (zo hebben we dit forum ook gevonden)

Schöne Grüsse

Wim & Anja

Big ICQ is watching U 8-)
 
Hoi,
In icq kan je op bijv. hobbies zoeken. Dus in dit geval motoren, motorfiets, motorbikes etc......... en je vindt alle icq gebruikers die dit ingevuld hebben (zoals jij dus). Zo bereik je in ieder geval motorrijders of motorliefhebbers....... en dat was de bedoeling van ons *D
En bedankt dat je ons berichtje hier ook gezet hebt. Komen veel bezoekers op onze site via dit forum 8-) (zo hebben we dit forum ook gevonden)

Schöne Grüsse

Wim & Anja
Dan heb ik mijn steentje weer bijgedragen voor vandaag ;)
En welkom bij club die MF heet :}

Houd ons maar op de hoogte en wie weet ;)
 
Hoi,
In icq kan je op bijv. hobbies zoeken. Dus in dit geval motoren, motorfiets, motorbikes etc......... en je vindt alle icq gebruikers die dit ingevuld hebben (zoals jij dus). Zo bereik je in ieder geval motorrijders of motorliefhebbers....... en dat was de bedoeling van ons *D
En bedankt dat je ons berichtje hier ook gezet hebt. Komen veel bezoekers op onze site via dit forum 8-) (zo hebben we dit forum ook gevonden)

Schöne Grüsse

Wim & Anja

Nou nog ff een linkje van hier erbij... :P
 
wel leuk dat op deze manier mensen hier terecht komen op MF dus
:} ga zo door , hoe meer zielen hoe meer vreugd ( en modden ;) )
 
puntje erbij dan maar weer ( je strafpunten wegen niet af tegen de plus punten , dus oppassen jij ;) , maar hou het wel ff leuk btw )
 
Oké, bij deze dan.... motor-forum.nl staat vanaf nu gelinkt op onze MotorBike-site http://www.motorbike-site.com (zie motor links) :}
Zoals gezegd...voor wat hoort wat... ;)
En nu maar hopen dat wij veel aanmeldingen krijgen voor onze Westerwald MotorBike-Touren *D

Schöne Grüsse

Wim & Anja

En voor leden van motor-forum geldt een korting van 25% op de verkoopadvies prijs }) ghe ghe *D

Met andere woorden: Wij willen korting!
 
De bedoeling zal goed zijn maar ik heb persoonlijk een t#ringhekel aan spam! :(

Ik heb er niet om gevraagd ofzo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan