ik wil een ander kontje op mijn GSX750RW

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Hallo,
Aanstaande maandag komt mijn gixxer weer thuis *O* *O* . (heeft 10 dagen mogen rusten op een politiebureau in Duitsland) De motor heeft schade aan beide kanten :( :( , dus dit wordt een repareer/verbouw project.

Ik hou wel van een uitdaging maar ben niet super handig, dus ik wil beginnen met het vervangen van het kontje.

Ik weet nog niet welk kontje het moet worden, daarbij heb ik advies nodig.
Ik wil een kontje op mijn gixxer die niet TE ingewikkeld is. de modellen die ik mooi vind zijn, Gsxr750/1000, R6/R1, Kawa zx9r, maar waar kom ik de minste problemen tegen???
 
Er bestaan kant en klare kontjes, met 916 look, die je zo één op één op je originele subframe kunt monteren.
Volgens mij van Optima of Formula.

Hoef je niet zooo handig voor te zijn.


SoeF!
 
ik ga de linkjes bekijken zodra ik tijd beb (voorkeur gaat wel. uit naar kant en klare *D *D )
 
Laatst bewerkt:
Heb je een los of vast subframe...? met een los subframe is het redelijk eenvoudig...je koopt een zitje met subframe naar je zin en past het subframe aan op je hoofdframe...als dat het poly ook nog leuk aansluit op je tank heb je mazzel.
Vast subframe?...beetje moeilijker...subframe van je hoofdframe afzagen...slik...ogen op je hoofdframe lassen en daarna hetzelfde scenario...


Veel plezier!
 
Heb je een los of vast subframe...? met een los subframe is het redelijk eenvoudig...je koopt een zitje met subframe naar je zin en past het subframe aan op je hoofdframe...als dat het poly ook nog leuk aansluit op je tank heb je mazzel.
Vast subframe?...beetje moeilijker...subframe van je hoofdframe afzagen...slik...ogen op je hoofdframe lassen en daarna hetzelfde scenario...


Veel plezier!


Ik heb geen idee, maar zodra de motor thuis staat ga ik hem strippen *D *D *D
(maar erst verhuizen morgen) en dan opzoek naar passende onderdelen.

thanks
 
easy man 8-) w types hebben afboutbaar subframe.

sleep die rommel deraf, koop een mooi kontje. las een subframe en voila daar is ow nieuwe kontje :} :} .

of scoor een bijpassend subframe om te verbouwen desnoods.

groeten steven :)
 
easy man 8-) w types hebben afboutbaar subframe.

sleep die rommel deraf, koop een mooi kontje. las een subframe en voila daar is ow nieuwe kontje :} :} .

of scoor een bijpassend subframe om te verbouwen desnoods.

groeten steven :)


jaja easy :X :X zodra ik begin te sleutelen hou ik altijd onderdelen over.
Maar als mijn subframe makkelijk te demonteren is, dan ga ik op marktplaats maar eens opzoek naar een kontje met subframe *D *D
 
ik hou ook altijd onderdelen over :P zoals een kromme voorvork voorwiel een achterwiel een achterbrug en nog veel meer :P omdat dat vervangen is door wat anders :+ :X ;)

groeten steven :P


hoe makkelijk of moeilijk is het om een subframe van een andere morot te monteren. zag net op marktplaats een subframe van een zx9r voor 35 euro *D *D *D dat lijkt me wel een leuke oplossing, moet er nog wel een kontje bij,
 
hoe makkelijk of moeilijk is het om een subframe van een andere morot te monteren. zag net op marktplaats een subframe van een zx9r voor 35 euro *D *D *D dat lijkt me wel een leuke oplossing, moet er nog wel een kontje bij,
ik heb een fireblade kont gekocht,helemaal kompleet.
kleine beetje aanpassen en klaar!! geschikt voor 2 personen en best veel opberg ruimte *O*
 
afhangkelijk van hoe erg ja subframe armen verkeerd staan, zou je ze kunnen verbuigen doormiddel van verwarming.

ook kan je het laten verlassen, kost je wel geld maar dan weet je zeker dat er geen spanning op staat :)

groeten steven
 
ik heb een fireblade kont gekocht,helemaal kompleet.
kleine beetje aanpassen en klaar!! geschikt voor 2 personen en best veel opberg ruimte *O*


heb "JE" hier ook foto's van!!!!
ben zeer benieuwd *D *D *D

edit moest nog "je" tussen :X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
He' Update is ff uit de lucht omdat zijn internet nog geen verhuisbericht heeft gekregen _O-


Kan ik je motor niet ff lenen, zit hier op hete kolen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan