Ik wil een armslot, maar is beugel zo veel beter??

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Als je een R6 rijdt heb je dus weinig opbergruimte. Dus dacht ik een cyclelock arm slot aan te schaffen, kan je opvouwen en past onder mn zitje. Blijkt dat deze nergens meer te krijgen zijn om wat voor reden dan ook. Kom ik net bij een testverslag uit met braaktijden en blijkt dat een beugelslot het beste werkt. Waren die arm-sloten echt zo beroerd en niet art gekeurd? Mn verzekering is niet moeilijk en in combi met een alarm, art schijfremslot vinden ze het al best. Voor mezelf wil ik dus gewoon een extra slot om hem vast te leggen. Misschien dat iemand wat recentere testverslagen/prijzen heeft van goede sloten. Vindt dit namelijk een van de "moeilijkere" uitgaven, best prijzig en als je dan al niet weet waar je op moet letten, en je hoort soms dat de goedkope slotjes het een stuk beter doen dan een dure abus dan kan ik wel wat hulp gebruiken.

Als je een R6 rijdt heb je dus weinig opbergruimte. Dus dacht ik een cyclelock arm slot aan te schaffen, kan je opvouwen en past onder mn zitje. Blijkt dat deze nergens meer te krijgen zijn om wat voor reden dan ook. Kom ik net bij een testverslag uit met braaktijden en blijkt dat een beugelslot het beste werkt. Waren die arm-sloten echt zo beroerd en niet art gekeurd? Mn verzekering is niet moeilijk en in combi met een alarm, art schijfremslot vinden ze het al best. Voor mezelf wil ik dus gewoon een extra slot om hem vast te leggen. Misschien dat iemand wat recentere testverslagen/prijzen heeft van goede sloten. Vindt dit namelijk een van de "moeilijkere" uitgaven, best prijzig en als je dan al niet weet waar je op moet letten, en je hoort soms dat de goedkope slotjes het een stuk beter doen dan een dure abus dan kan ik wel wat hulp gebruiken.

Ik heb net zo'n armslot gekocht en ik vind het niet echt geweldig. B| Het is een onhandig ding imho, maar wel makkelijk mee te nemen idd. Als je hem wilt overkopen mail je maar, slot is een week oud.

Een ketting kan je oprollen en onder je zadel steken. Zoe doe ik het ook, in mijn "bagageruimte". Sure, een beugelsot zal wel beter zijn, maar als je het niet makkelijk kan meenemen dan is er al redelijk snel de neiging om het ding thuis te laten. En een kettingslot aan je moto is beter dan een beugelslot dat op de keukentafel blijft liggen...

Bijlage: Feb2003_005_s.jpg

o ja over het menemen ,ik heb onder mijn buddy een stuk isolatie schuim op maat geknipt(die geluids absorberende ,die ze in studio's gebruiken enzo)daar ligt nu mijn slot in ,geen gerammel meer niks,en wil je je motor goed beveiligen dan zet je hem vast met een paar goede sloten ,daarna koop je een bijl(of een moker/geweer/bazuka/stroomstoot stok of iets dergelijks)en daar bewaak je hem dan mee. }) 8-)

Ik heb een armslot en gebruik hem alleen bij evenementen.

Gewoon ART, maar dat is allemaal herzien en er zijn nieuwe type sloten bij gekomen...
Lijkt me niet dat ze het rigoreus uit assortiment laten halen :?

Als je armslot koopt, pas hem terplekke in kontje.

Ze zijn er nl met verschillend aantal armen.

Terug
Bovenaan Onderaan