Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nokkenaskettingspanner, die gaat het meest kapot...
Als er meer dan 10 km op de teller staat, is ie stervende...Hoe merk je trouwens dat je nokkenasketting spanner stervende is ?
als je ongedefinieerde tikkende/ratelende geluiden achter je kuipjes vandaan hoort komen...
Eerst even 5 meter zelfklevend tochtband halen bij de gamma en al je plastic op de randen er mee uitrusten, kan een hoop schelen. De CBR600F heeft nl. door al het omsluitende kuipwerk nogal wat last van plastic-op-plastic-rammeltjes...Die heb ik al vanaf dag 1 .... zal er toch maar eens naar laten kijken dan
Eerst even 5 meter zelfklevend tochtband halen bij de gamma en al je plastic op de randen er mee uitrusten, kan een hoop schelen. De CBR600F heeft nl. door al het omsluitende kuipwerk nogal wat last van plastic-op-plastic-rammeltjes...
Dat duidt meestal op een schade gevalletje...Vertel mij wat... Heb sowieso een een slecht sluitende zijkap (met dat service luik erin) die kap staat gewoon 4mm open ofzo.. alleen aan de rechterkant
Dat duidt meestal op een schade gevalletje...
Als de spanner kapot is, dan moet de ketting ook en het is best duur. 6 werkplaatsuren ongeveer...wat kost zo'n spannertje ongeveer plus-minus circa naar schatting zo'n beetje dan??
Ja als je bij een goede dealer zit doen ze dat er gelijk bij, scheelt een hoop knaken...kan je dan dus net zo goed een grote beurt van maken (inc kleppen stellen etc)
Als de spanner kapot is, dan moet de ketting ook en het is best duur. 6 werkplaatsuren ongeveer...
Zodra de spanner kapot gaat wordt de ketting niet meer gedempt en gaat klapperen. Het gevolg is dat de ketting langer en langer wordt. Nu is dit met een nieuwe spanner weer op te vangen, echter zal deze veel sneller niet meer voldoen om de te lange ketting te spannen. Heb het gezien bij een 92-model, die rammelde zo weer...Hoezo?