ik wil een GC kopen maar heb een paar vragen

race roos

MF'er
28 mrt 2003
55
0
dordrecht
wie o wie kan mij een beetje helpen???

Ik heb een vraag over het onderhoud van de motorfiets.
Ze zeggen dat het best moeilijk is om aan onderdelen te komen en bovendien is het schreeuwend duur. Is dat waar of is dat bullshit.

En dan nog een vraag.
Is de motorfiets erg gevoelig voor kleine defecten of kan ik het vergelijken met een Honda Africa twin(is voor jullie een scheldwoord).

Als jullie mij antoord kunnen geven zou ik dat erg prettig vinden en misschien kunnen jullie mij overtuigen om een geweldige Gran Canyon te kopen
alvast bedankt,
 
wie o wie kan mij een beetje helpen???

Ik heb een vraag over het onderhoud van de motorfiets.
Ze zeggen dat het best moeilijk is om aan onderdelen te komen en bovendien is het schreeuwend duur. Is dat waar of is dat bullshit.

En dan nog een vraag.
Is de motorfiets erg gevoelig voor kleine defecten of kan ik het vergelijken met een Honda Africa twin(is voor jullie een scheldwoord).

Als jullie mij antoord kunnen geven zou ik dat erg prettig vinden en misschien kunnen jullie mij overtuigen om een geweldige Gran Canyon te kopen
alvast bedankt,

Schijnt volgens mij juist een goed ding te zijn....
 
wie o wie kan mij een beetje helpen???

Ik heb een vraag over het onderhoud van de motorfiets.
Ze zeggen dat het best moeilijk is om aan onderdelen te komen en bovendien is het schreeuwend duur. Is dat waar of is dat bullshit.

En dan nog een vraag.
Is de motorfiets erg gevoelig voor kleine defecten of kan ik het vergelijken met een Honda Africa twin(is voor jullie een scheldwoord).

Als jullie mij antoord kunnen geven zou ik dat erg prettig vinden en misschien kunnen jullie mij overtuigen om een geweldige Gran Canyon te kopen
alvast bedankt,
Er zitten op het forum wel een paar GC rijders.
Ik rij zelf een Navigator.
Is bijna dezelfde maar dan met een tl 1000 blok ipv een Duc900 blok.

Van de week ben ik er mee op mijn plaat geweest en kon zo onderdelen bestellen.

De Africa Twin is iets meer All-Road als de GC.
 
erg bedank voor de mmoeite en ik had inderdaad gezien dat er een paar GC rijders waren en ook avigators.

Ik ga deze maandag kijken en een proefrit maken met die motor. en als zij me bevalt dan denk ik dat ik ze ga kopen want ze is echt mega bruut.
 
misschien een domme vraag, maar heeft iemand een foto van een GC, want ik kan me er geen beeld bij vormen.

Bij GC moet ik direct denken aan Global Catalog, maar dat zal wel een trauma zijn van m'n microsoft cursussen :P
 
DOEN!

ALs ik enthousiast ben over 1 motor, dan is dat de GC. Niet alleen ik ,maar ook andere "ervaringsdeskundigen" oordelen er zo over.

Onderdelen zijn duur, maar naar ik weet niet duurder dan van jappen. En de levertijden vallen erg mee.

Zo klinkt die van mij (inclusief gratis droge-koppeling-sound):
lekker geluidje

Hier wat plaatjes van die van mij:
GC1.JPG

GC2.JPG

GC3.JPG


Kijk ook eens hier op het Gran Canyon forum.

Als je hem koopt (en je koopt hem) dan heb ik eventueel een kopie van een werkplaats handboek voor je.
 
DOEN!

ALs ik enthousiast ben over 1 motor, dan is dat de GC. Niet alleen ik ,maar ook andere "ervaringsdeskundigen" oordelen er zo over.

Als je hem koopt (en je koopt hem) dan heb ik eventueel een kopie van een werkplaats handboek voor je.

Ik heb wel intresse in een kopie van het wphb.
Wat zijn de kosten?
 
hartikke bedankt voor de enthousiaste reacties en het is inderdaad een gaaf soundje van je motorfiets en de motor waar ik maandag mee ga rijden dat is ook een rode motorfiets.

Maar als ik hem koop dan zou ik graag dat boek willen hebben/kopen.

Maar je hoort het maandag hoe het me is bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan