ik wil een gsx 600f kopen waar moet ik op letten?

moest bij deze ff je plaatje lenen al is het wel een inkoppertje natuurlijk :)

(Afbeelding)

de gsxf is van achteren namelijk niet breder dan van voren ;)
ik hou van vrouwen met een big ass,dus vandaar dat ik de rf zo'n mega vette fiets vind :9~
95214

big ass rules 8-)

 
Laatst bewerkt:
valt mij wel op dat de gsx-f vaker word aangevallen dan de rf , vreemd.

dat viel mij ook op, zal direct eerlijk vermelden dat het nieuwe model weer niet echt mijn smaak is maar kan de veel geplaatste kritiek op het oude model slecht bevatten

ik hou van vrouwen met een big ass,dus vandaar dat ik de rf zo'n mega vette fiets vind

gelukkig sportief opgevat :)

maar inderdaad de bekende mf-negerin valt in het niet achterop een rf ;)
 
dat viel mij ook op, zal direct eerlijk vermelden dat het nieuwe model weer niet echt mijn smaak is maar kan de veel geplaatste kritiek op het oude model slecht bevattengelukkig sportief opgevat :)

maar inderdaad de bekende mf-negerin valt in het niet achterop een rf ;)
ok ik vind de oude gsxf ook wel ok,prijzen zijn laag ,dus zijn toppie voor een beginner,de nieuwe modellen tja die vind ik persoonlijk gewoon lelijk.

en ja ik kan ook sportief zijn,maar dan nu niet meer de rf afkraken he,want anders kom ik met mijn knokploeg ;)
 
1. waaraan zie je of een ketting nog goed is ? of is dat moeilijk om te zien ?
2. tandwielen , kijk je naar de tandjes ?
3. waar let je nog op bij de aanschaf ?
4. is 2000 euro voor een 1994 model goed onderhouden (volgens verkoper) 'normaal' ?

bedankt voor de moeite die jullie nemen om te reageren mensen

;)

1: eerder genoemde punten, tevens proberen om de ketting van het tandwiel te lichten met de hand; goede ketting valt er strak omheen, een versleten trek je zo van het tandwiel af.

2: tandjes scherp: versleten tandjes scherp en krom in de rijrichting: kats versleten

3: speling voor en achterbrug, speling op wiellagers, staat van de banden, uitlaat (duur geintje bij vervanging), roest, algemene indruk, zweten of lekkage bij klepdeksel/voet cilinder, staat van remschijven en blokken (blokken nét te zien, schijven zonder groeven en niet al te dun), staat vorkpoten (putjes en roestaanslag veroorzaken lekke keeringen), etc.

4: naast bouwjaar is kmstand ook interessant, goed onderhouden is subjectief; wat is goed?
 
oh ja wat vinden jullie van de prijs voor een 1994 gsx 600 f zwart/paars , ik heb er 2 op het oog
-1e 2400 (aantoonbare onderhoud met papieren)
-2e van beginprijs 2400 naar 2000 euro , met ook nieuwe ketting,goede banden,goede remblokken) , ik vind de prijs niet verkeerd indien dan ook de motor in onderhouden staat verkeerd

zijn dit normale prijzen of goedkoop of duur omdat ik ze zie staan van 2000 tot 3000 voor dit bouwjaar.

prijs is grof gezegd gebaseerd op bouwjaar icm. kmstand.

voor een 94-er die minder dan een halve ton in kilometers gelopen heeft lijkt mij persoonlijk 2000 euro niet overdreven duur. kijk en vergelijk anders wat op marktplaats :)
 
ivan bedankt voor je reaktie , ik zal de dingen die je vermeld bekijken als ik de motor ga kopen.

ik vond het 1994 model toen al erg mooi (heb de motor in 94 al eens gehuurd) en rijd super , ik vind het model nog steeds mooi.

kijk een 2001 model kost veel meer maar ik vind hem niet mooier of zo.

wat de prijs betreft zie ik 94ers staan voor 2000 maar ook 3250 , tja ?
en we hebben het hier over euros dus , het verschil is best wel groot.


;)
 
kennisje van me heeft onlangs ook een 94ér gekocht bij een zaak en na lang praten op 2100 uitgekomen. zou er zelf nimmer veel geld voor betalen maar denk als je rond de 2000/2250 blijft dat je er niet teveel voor betaald. anderzijds zie ik ze ook vanaf 1600 al aangeboden maar zou dan zelf mn twijfels hebben.

uitlaten goed bekijken; zijn behoorlijk gevoelig voor roest en een nieuw vervangingssysteem begint bij 800 euro wat ik veel geld vind voor een lelijke 4 in 1 :)
 
mijn betere helft heeft een gsxf 600 gehad .. ...loodzwaar ...ik dacht 240kg of zoits ...om dat deze luchtgekoeld was ...had ze noogal bij heet weer als ze langsaam reed of stil stond ,het gefoel dat de Blok raar liep ...vanwegen overhitting ......stuurlager will noog eens kapot gaan ...Ik vond de Banden ontzettend duur voor deze Kreng...in gefall van schade ..geen aankoomen aan 2 de hands kuipdeelen ..

Well heeeeeel goed zitten ....betrowbare motor .....makkelik aan te scheutelen ...simpele technic
 
Terug
Bovenaan Onderaan