ik wil een motorprogramma

Oreca

Die hard MF'er
19 apr 2003
794
0
Nijmegen
Waarom is er geen motorprogramma alleen voor motors je hebt wel autoprogramma's heel veel zelfs maar niks voor motor.En ook worden er te weinig evenmenten voor motors georganiseerd.Motoren zijn net zo belangrijk als auto's vind ik maar telkens als ik een mail stuur naar producenten zeggen ze:
Er is niet zo veel vraag naar motoren kijkcijfers zijn laag en dat soort rare antwoorden
Wat vinden jullie
 
ja waar is tenminste MOTOR-TV die er vroeger was. In duitsland hebben ze keigoede programma op DSF, weet de naam niet meer.
 
positive10.jpg


:+

Inderdaad moeten er meer motor programma's op tv komen (maar dan wel in de winter, zomers zie ik weinig tv :P )
 
De motorprogramma's en auto programma's zijn toch waardeloos.

Het zijn gewoon commercials van een half uur.

Nooit geen ongetogen woord over een nieuw modelletje.
Voorkeur van bepaalde merken worden niet onder stoelen of banken geschoven.
Echt testen is er niet bij.
Vergelijkingen zijn vaak scheef daar alleen naar aanschafprijs word gekeken.

Inderdaad op DSF is wel een goed programma, weet ook niet hoe het heet.
 
Jaaaaaaaaa, ik wil ook meer motor op tv. Ook bijv. op Discovery, in plaats van a car/chopper is (re)born ---> a sport bike/super bike/show bike etc. is born of reborn!!

Cya
smitjr
 
Ik wil wel motoren op TV, maar dan geen huppelk... ik bedoel, geen Hillywood-dames die niet zo heel veel pit in hun donder hebben maar gewoon een enthousiaste motorrijder/-ster die wat van de machines afweet als presentator/-trice. En dan niet dat rondje 'Bekende Nederlanders die ook motorrijden' erin, waarin je ineens tegen een soapie aankijkt dat nog aan het lessen is maar dan wel op een peperdure Harley zit, terwijl het 'motorgevoel' bij de bewuste soapie uit niet meer bestaat dan 'behoefte indruk te maken'.
Graag motoren, maar dan op de Britse manier! Daar hebben ze leuke programma's, met Britse races, een presentatrice die het herenvolk onder u ongetwijfeld waarderen kan om haar looks maar die ook veel weet van motoren en interviews met de rijders enzo... gewoon leuk! (ik weet trouwens niet eens of dit programma nou Brits of Australisch is, maar ik heb het een aantal keer gezien en ik vond het super).

We zullen zien...
 
Jaaaaaaaaa, ik wil ook meer motor op tv. Ook bijv. op Discovery, in plaats van a car/chopper is (re)born ---> a sport bike/super bike/show bike etc. is born of reborn!!

Cya
smitjr


NIEUWE SeRiE: A racecar is born!!!


Verder hadden vind ik dat er toch snel een motorprogramma dient te komen

samder
 
De motorprogramma's en auto programma's zijn toch waardeloos.

Het zijn gewoon commercials van een half uur.

Nooit geen ongetogen woord over een nieuw modelletje.
Voorkeur van bepaalde merken worden niet onder stoelen of banken geschoven.
Echt testen is er niet bij.
Vergelijkingen zijn vaak scheef daar alleen naar aanschafprijs word gekeken.

Inderdaad op DSF is wel een goed programma, weet ook niet hoe het heet.
helemaal mee eens! volgens mij waren ze meestal nog gesponsored ook (merken en motorzaken). helemaal irritant vond ik dat ze altijd proberen dat stoere (voor mij),zondags, biker image hoog te houden :r discovery zou misschien wel een oplossing kunnen zijn.
 
Ik wil wel motoren op TV, maar dan geen huppelk... ik bedoel, geen Hillywood-dames die niet zo heel veel pit in hun donder hebben maar gewoon een enthousiaste motorrijder/-ster die wat van de machines afweet als presentator/-trice. En dan niet dat rondje 'Bekende Nederlanders die ook motorrijden' erin, waarin je ineens tegen een soapie aankijkt dat nog aan het lessen is maar dan wel op een peperdure Harley zit, terwijl het 'motorgevoel' bij de bewuste soapie uit niet meer bestaat dan 'behoefte indruk te maken'.
Graag motoren, maar dan op de Britse manier! Daar hebben ze leuke programma's, met Britse races, een presentatrice die het herenvolk onder u ongetwijfeld waarderen kan om haar looks maar die ook veel weet van motoren en interviews met de rijders enzo... gewoon leuk! (ik weet trouwens niet eens of dit programma nou Brits of Australisch is, maar ik heb het een aantal keer gezien en ik vond het super).
:^
Ben 't niet vaak voor de volle 100% met iemand eens, maar dit slaat de spijker recht op z'n kop! :) :} Suze Perry :}
 
Tsja het zou wel leuk zijn maar helaas. Ik denk dat dat is omdat je niet met prestaties acceleratie en topsnelheid mag adverteren. (Is het je niet opgevallen dat je weinig/geen motor reclames hebt op de NL-zenders?) Ik zie het al voor me: "En dan nu de R1. Naast een heel behoorlijk koppel en aantal KW's gaan we nu kijken naar de belangrijke details als het notenhouten dashboard." :+
RTL kreeg ooit eens een boete voor een autoprogramma omdat de presentator te enthousiast overkwam. |(
 
Op vrijdag 09 mei 2003 09:04 schreef Mlies het volgende:
....En dan niet dat rondje 'Bekende Nederlanders die ook motorrijden' erin, waarin je ineens tegen een soapie aankijkt dat nog aan het lessen is maar dan wel op een peperdure Harley zit, terwijl het 'motorgevoel' bij de bewuste soapie uit niet meer bestaat dan 'behoefte indruk te maken'. ....
:} :} :} :} :) ;)
 
Ik wil wel motoren op TV, maar dan geen huppelk... ik bedoel, geen Hillywood-dames die niet zo heel veel pit in hun donder hebben maar gewoon een enthousiaste motorrijder/-ster die wat van de machines afweet als presentator/-trice. En dan niet dat rondje 'Bekende Nederlanders die ook motorrijden' erin, waarin je ineens tegen een soapie aankijkt dat nog aan het lessen is maar dan wel op een peperdure Harley zit, terwijl het 'motorgevoel' bij de bewuste soapie uit niet meer bestaat dan 'behoefte indruk te maken'.
Graag motoren, maar dan op de Britse manier! Daar hebben ze leuke programma's, met Britse races, een presentatrice die het herenvolk onder u ongetwijfeld waarderen kan om haar looks maar die ook veel weet van motoren en interviews met de rijders enzo... gewoon leuk! (ik weet trouwens niet eens of dit programma nou Brits of Australisch is, maar ik heb het een aantal keer gezien en ik vond het super).

We zullen zien...


:^ Helemaal mee eens! De motor progamma's die ik tot nu toe op tv heb gezien waren volgens mij alleen voor heropstappers of nieuwe rijders interesant, maar diepgang zat er niet in..
 
Heb DSF en Motors-Tv via de schotel dus kan gelukkig nog genieten van de vele interessante motor programma's.

:o )
 
Ze moeten inderdaad weer een motor programma op tv gooien, maar dan een goed programma, niet van die reclamefilmpjes van een half uur zoals motor-tv.

Als er dan een nieuw programma gemaakt moet worden, moeten ze dit naar voorbeeld doen van :} Top Gear van de bbc, :} maar dan natuurlijk met motoren. Dat is stukken beter als die deawoo en hyunday tv hier in nederland.

Als presentatrice zouden ze dan een nederlandse Suzy Perry kunnen aannemen, verstand van zaken en ziet er nog leuk uit ook.
 
Ik vrees toch met grote vrezen dat een dergelijk programma dat aan ieders eisen voldoet niet te maken is. Laten we wel zijn, de ene wil races, de ander wil weer toeren en de derde wil technische tips enz..

Om voldoende kijkers te trekken zal toch een mix :Z gemaakt moeten worden en zijn adverteerders waarschijnlijk (en helaas) onvermijdelijk.

Ik ben het helemaal met jullie eens over gesponsorde onderdelen en irritante BN-ers, en daarom zal ik er dus niet voor thuis blijven.
 
laatst op vakantie hadden we sateliet TV
er was daar een zender met de naam in de zin van "motor"
was een franstalige zender, met veel motorsport, ook tests van motoren
of die echt objectief waren is een andere zaak, maar was wel leuk om zien
o-)
 
...
Als er dan een nieuw programma gemaakt moet worden, moeten ze dit naar voorbeeld doen van :} Top Gear van de bbc, :} maar dan natuurlijk met motoren. Dat is stukken beter als die deawoo en hyunday tv hier in nederland.
...

Ja mee eens, maar dan wel in de stijl van de oude Top Gear, toen Jeremy Clarkson er nog bij zat, die kon tenminste echt foute dingen ook gewoon hard afzeiken.
En uiteraard ook een soort Tiff erbij die ff laat zien hoe je met de motor de bocht door moet driften etc.

Maar idd alles behalve dat softe NL gedoe, waar alles altijd goed is behalve het aantal cupholders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan