Ik wil een nieuwe

Pinsky

MF'er
29 mei 2004
123
0
Een CBR600RR, een GSX-R600 of toch een R6. Heeft iemand nog suggesties waar ik de beste deal kan krijgen? Overjarige 2003er, of een speciale aanbieding? Kan niet kiezen tussen deze 3 en zal dus voor de beste deal gaan. Heb mijn vorige fiets tweede hands gekocht en weet niet wat ik van een showroom prijs af kan lullen. Wat hebben jullie betaald voor een nieuwe fiets? En hoeveel minder was dat dan de showroom prijs? Of heb je er een alarm/kleding/korting/etc bij gekregen? Help me!
 
Als je niet weet welke van deze 3 je moet nemen dan doe je gewoon een ZX6R, welke vind je het lekkerste rijden, zitten, uitzien, en dan de prijzen aanbiedingen vergelijken.
 
Je moet een R6 nemen want die is gewoon het mooiste, punt.
(klont vind zichzelf erg behulpzaam met deze zinvolle informatie)
 
Yep. Op alle 3 gereden. Heb zelf tot vorige week een '03 R6 gehad (ongelukje in Schotland, nam een bocht naar links en kwam rechts uit, moest uitwijken en belandde in de berm...stom...stom) en een vriend van me heeft een CBR. GSX-R600 heb ik een keer op proefgereden. Doen naar mijn mening weinig voor elkaar onder, ook niet kwa uiterlijk. Gaat me dus puur om op welke ik de beste deal kan krijgen.

Geen idee waarom, maar de ZX6R spreekt me dus totaal niet aan. Misschien is het de achterbrug zonder brace wat ik er vrij goedkoop vind uitzien. Is waarschijnlijk overbodig, maar oogt toch niet echt als kwaliteit.
 
Als je het goed doet kan je er 1000 euro af lullen. Met 750 mag je ook tevreden zijn. Let wel; alleen als je niks in te ruilen hebt.
 
het zijn allemaal goeie fietsen, ga voor diegene waar je het meeste voor voelt, die het best bij je past, die het beste zit volgens jou.
honda doet momenteel tot 30 september een zomeractie, de 600RR zit er ook tussen.
ipv 10700€ komt ie op 8990€ (daar kun je bij een goeie dealer dan wel nog wat aan af prutsen)
je krijgt ook twee jaar gratis honda assistance.
let wel, dit is in België, weet niet hoe het zit voor nederland.
 
En waarom zie je die overal rijden????



Juist, omdat het de beste is!!!


(totaal niet bevooroordeeld ofzo :+ )
nee hoor omdat iedereen ze mooi vind ,dus mensen zonder eigen smaak en mening kopen er dan 1 om niet voor lul te rijden,ach is maar een gedachte natuurlijk,maar soms werkt het wel zo,iedereen vind het mooi ,dus dan zal het wel mooi zijn.
 
het zijn allemaal goeie fietsen, ga voor diegene waar je het meeste voor voelt, die het best bij je past, die het beste zit volgens jou.
honda doet momenteel tot 30 september een zomeractie, de 600RR zit er ook tussen.
ipv 10700€ komt ie op 8990€ (daar kun je bij een goeie dealer dan wel nog wat aan af prutsen)
je krijgt ook twee jaar gratis honda assistance.
let wel, dit is in België, weet niet hoe het zit voor nederland.


Woon helaas in Nederland! Waren ze hier maar zo goedkoop. Goedkoopste 600RR die ik hier heb gezien is €10650 bij Kalsbeek motoren. Misschien dat ik die voor €10000 mee kan krijgen.

Bedankt voor de reacties.
 
las je echt geen zx6r wilt (sukkel ;) ) zou ik persoonlijk blind voor de gixser gaan. Misschien een gsxr750 anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan