IK wil een RIJBEWIJS!!!!!!

Juist en je ken veel zeggen, maar voor mijn respectabele leeftijd zie ik er dan nog best wel appetijtelijk uit.
Kunnen jullie allemaal niet zeggen }) ;)
HAH!
Ik zie eruit als een broekie en dat met 27 jaar op de teller en dat ook nog eens een keer zonder olies van olas of meer van dat soort spul wat er wordt gebruikt.
 
HAH!
Ik zie eruit als een broekie en dat met 27 jaar op de teller en dat ook nog eens een keer zonder olies van olas of meer van dat soort spul wat er wordt gebruikt.
Hier ook 27 jaar, maar dan wel met liters olasolie :)

(ok, voordat iemand vreemde dingen gaat denken: dat laatste is niet waar, gewoon puur natuur :) )
 
Hier ook 27 jaar, maar dan wel met liters olasolie :)

(ok, voordat iemand vreemde dingen gaat denken: dat laatste is niet waar, gewoon puur natuur :) )
Als wij 50 zijn, dan zitten we nog op een wegracer met het knietje aan de grond :}

LCB doet dan letterlijk en figuurlijk mee aan de OBT })
Nu gaan we rennen ;) hahahahaha
 
Als wij 50 zijn, dan zitten we nog op een wegracer met het knietje aan de grond :}
You bet! Tegen die tijd moet dat knietje wel lukken denk ik :)

LCB doet dan letterlijk en figuurlijk mee aan de OBT })
Nu gaan we rennen ;) hahahahaha
Ach, die houdt ons toch niet bij met haar "respectable leeftijd" :) (alhoewel, misschien heeft ze zo'n opgevoerde rollator waar ze op kan zitten }) )
 
Als wij 50 zijn, dan zitten we nog op een wegracer met het knietje aan de grond :}

LCB doet dan letterlijk en figuurlijk mee aan de OBT })
Nu gaan we rennen ;) hahahahaha

Zou idd maar ff gaan rennen vriend })

Wel leuk trouwens dat jullie elkaar gevonden hebben ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan