IK wil een RIJBEWIJS!!!!!!

Na het doorscrollen van dit topic -dus zolang yammie en bananeman aan het woord zijn komt er toch niets zinnigs uit (net zoals dikwijls met yammie en hellraiser of met yammie en LCB).
Het gemeenschappelijke onzingedeelte bestaat dus uit yammie. Bannen deze topicvervuiler }) ,liever vandaag dan morgen...


en effe ontopic:

ben ook belg en heb het RBW gehaald na 8 lessen en 2 keer het examen af te leggen (was zo'n 4 jaar geleden). Ik had toen ook geen geld voor een motor (student, nu nog trouwens maar nu word ik ervoor betaald :} ) maar het bleek wel het handigste te zijn om het dan te halen, toen was er nl. nog geen 25kw regeling, dus ik mocht direct zwaar rijden. Dan gedurende een 2-tal jaar gehuurd en nog voor mijn eerste loon er was een motor gekocht.
Conclusie: behaal je rbw vooraleer het weer duurder en strenger wordt.
Zeg B2 wat doet mijn naam daartussen :?
smoke.gif
 
Nou dan ben je niet alleen hè? toch wel fijn })
Trouwens Banaantje, de volgende keer ga ik ook ff met jullie mee als dat mag. Ff wat meer aan het gas hangen en lekker sturen :]
 
En dat studenten geen geld hebben is flauwekul.
Als ik geld nodig heb, bezuinig ik als eerste
op mijn eten, ga ik weer ouderwets indrinken
met wat vrienden.
En als laatste redmiddel wil ik zelfs nog wel
overgaan op Brouwmeester bier en dergelijke...

et voila een '99 ZX6R :9 :]


Ik doe het anders: Ik knal met een brommer bovenop een auto, krijg schade vergoed en een maand later stond er een CB400F in de schuur :)
 
Haha, ik heb mijn eerste motor ook gekocht in mijn studententijd. Mede door smartegeld van een auto-ongeluk dat ik heb gehad '( Maar ja... nu kan ik van dat geld nog steeds genieten en dat verzacht de pijn in de onderrug :]
 
Maar da's dan wel een taktiek voor studenten met zakelijk inzicht. :)

En verkeers inzicht...als je express met je brommer/motor in een auto rijd en je had toch geen voorrang heb je dus wel een probleem ;)
Niet dat ik het expres deed hoor :) Wegdek was nat en mn voorrem deed erg weinig...achterwiel blokkeerde dus schoof heel rustig in het rechterportier van die auto....
 
Terug
Bovenaan Onderaan