IK wil een RIJBEWIJS!!!!!!

koentje

Rookie
2 jun 2002
10
0
leuven
hi everybody,

ik heb een jaartje mijn rijbewijs B, maar ik zou graag deze zomer men A halen, ik ben nog student dus geld heb ik niet echt in overschot.

Daarom dacht ik om mijn examen te doen direct na de lessen, omdat dit geld spaart (een moto kopen kan ik nog niet, en huren wordt dan echt wel duur)

maar is dat eigenlijk goed te doen, kan je deftig genoeg rijden door de rijlessen om direct je examen te doen?

thankx
 
Daarom dacht ik om mijn examen te doen direct na de lessen, omdat dit geld spaart (een moto kopen kan ik nog niet, en huren wordt dan echt wel duur)

maar is dat eigenlijk goed te doen, kan je deftig genoeg rijden door de rijlessen om direct je examen te doen?

thankx

Denk als jij eerst examen doet en dan je lessen dat je helemaal niet slaagt })

Zou gewoon eens naar een goede rijschool gaan en daar een zgn intest doen om te bekijken hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt.

Edit: Waarom zou jij trouwens je RBW gaan halen als je geen geld heb voor een fiets en huren van een fiets :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zondag 02 juni 2002 23:09 schreef Lage CB het volgende:
Edit: Waarom zou jij trouwens je RBW gaan halen als je geen geld heb voor een fiets en huren van een fiets :?
Euhhh dommie })
Het halen van welk rijbewijs dan ook wordt steeds duurder. Hoe langer je wacht hoe meer je moet betalen |(

Simme zet Koen. Deed ik ook 10 jaar geleden :}
 
Euhhh dommie })
Het halen van welk rijbewijs dan ook wordt steeds duurder. Hoe langer je wacht hoe meer je moet betalen |(

Simme zet Koen. Deed ik ook 10 jaar geleden :}

Yep da's ook mijn idee :)
kheb ook niet direct geld voor een motor, maar dan is dat rijbewijs er al vast...hopelijk haal ik 't de 29ste (spanning en sensatie...)
 
Zou gewoon eens naar een goede rijschool gaan en daar een zgn intest doen om te bekijken hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt.
Hij komt uit Leuven, dus is heel waarschijnlijk een Belg :)
Wij hebben een vast aantal lessen (3*2uur) en daarna mag je kiezen tussen 2 uur extra les of 1-12 maand stage. Je kan natuurlijk extra lessen nemen, maar je mag 2 keer proberen alvorens je extra lessen moet nemen, en met een beetje geluk slaag je wel.
 
Nee, dat is ie nog niet, hij loopt op de zaken vooruit
evil_lol.gif
 
tis ook niet alleen geld, als student heb je nog altijd een hele hoop vakantie, perfecte tijd om zoiets te doen dacht ik.

en als je het dan hebt, 1 keer een gaan huren is in ieder geval goedkopen dan het een paar keer te moeten doen om een examen te doen.
 
tis ook niet alleen geld, als student heb je nog altijd een hele hoop vakantie, perfecte tijd om zoiets te doen dacht ik.

en als je het dan hebt, 1 keer een gaan huren is in ieder geval goedkopen dan het een paar keer te moeten doen om een examen te doen.
Met huren kan je zien welk soort type motor je wilt hebben later. Heb ik ook gedaan elk jaar ;)
 
Met huren kan je zien welk soort type motor je wilt hebben later. Heb ik ook gedaan elk jaar ;)

der zijn dus toch nog die van mening zijn dat ge op een testritje van een uurke (tops) vrij moeilijk kan beslissen of een moto je ligt of niet. :]
 
Hallo...voor ik voor dommie wor uitgemaakt.
Er staat niet in die eerste post dat het een Belg betreft en dat het daar dus anders gaat als in Nederland.

Lekker duidelijk heh :z

Als ie het heeft over duur om te huren en geen geld voor eige fiets...tsja...dan vraag ik me af waarom je dan je RBW gaat halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan