Ik wil goudgele TiN en Zwarte DLC coating

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandiet1200

MF'er
1 feb 2006
107
0
Vught
Ik heb pas gelden weer mijn nieuwe voorvork poten van mij en mijn vriend zijn motor laten coaten. Ik wilde de Goudgele kleur en hij wilde de Zwarte DLC kleur.

En het was ook nog niet eens zo duur.
De Goudgele TiN (Titaal nitride) coating kosten maar 95,- per binnen poot en de Zwarte DLC (Diamond Like Carbon) of WCC (Wolfram Carbide) coating was maar 115,- euro per poot.

Zie hier het resultaat, ik heb alleen geen foto van de motor van mijn vriend. Dus maar even een andere mooie foto met DLC coating.
full

full
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi.,
Ik wil dit ook nog laten doen, kun je me evt. adres geven en of je nog wat zelf moet doen,voorbehandelen of zo wegbrengen ?
Nog andere glijlagers in de benen ??

grtzz
.
 
Ik laat het doen bij het bedrijf van mijn vriend. Hij doet dit pas 4.5 jaar uitsluitend voor gereedschappen.

Als je zorgt dat je binnenpoten bij mij terecht komen zorg ik voor je dat ze gecoat worden. Je kunt binnenpoten los aanleveren, maar ik kan zo ook voor je demonteren en moteren.

Als je ze los aanlevert vergeet dan niet de voorvork binnenpoten eerst even te merken, zodat je voor jezelf weet welke binnenpoot bij welke buitenpoot hoort vanwege het slijtage patroon.

Vervangen van de geleide bussen kan altijd, maar is niet perse nodig.

Stuur me ff een mail: jb_motor@hotmail.com
Ik ga mijn adres namelijk niet online zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan