ik wil graag een hardtail bobber bouwen

helemaal mee eens.. echt het gaat veel te makkelijk.. pak google en ga een uurtje surfen en LEES!! dan ben je toch al even heel wat verder.. bestudeer het allemaal alsjeblieft eerst even voordat je met je lege hoofd gaat choppen roppen smijten en de hele mikmak meer..

ok 8 van de 10 mensen zullen zeggen: ah laat maar, dat lukt me niet met mijn 2 linkerhanden die andere 2 moeten dan gewoon beginnen en dan zie je wel verder..

ik durf te wedden dat al die gozers die hier een bericht achter hebben gelaten over "het bouwen van de in hun ogen wreedste motoren" nog geen motor kaal hebben om te beginnen, laat staan een motor hebben voor je project..

dus please LEES eerst wat af, zoals hier al ergens stond: magazines lezen , internet afstruinen , zelfbouwers spreken enzovoort voordat je hier die onzin weer neer knalt..

ZO! :)
 
Hoi beste bouwer.

Een frame is het duurste je bent ongeveer 3500 euro met kenteken kwijt.
Ik heb zelf een bsa met eigenbouwkenteken.
Dit frame leent zich uitstekend om eventueel japanner erin te zetten.
Dit werkt heel goed, wil dat namelijk met de mijne ook gaan doen.
Heb hem nu te koop staan, maar wilt niemand hem zo hebben bouw ik hem om met mooi kawasaki 650 blok.
 
Laatst bewerkt:
even een foto toegevoegd van mijn bike
full
 
Hoi beste bouwer.

Een frame is het duurste je bent ongeveer 3500 euro met kenteken kwijt.
Ik heb zelf een bsa met eigenbouwkenteken.
Dit frame leent zich uitstekend om eventueel japanner erin te zetten.
Dit werkt heel goed, wil dat namelijk met de mijne ook gaan doen.
Heb hem nu te koop staan, maar wilt niemand hem zo hebben bouw ik hem om met mooi kawasaki 650 blok.


een bsa blok omwisselen voor een kawasaki????en dan denken dat dat beter verkoopt??? |( |(
 
Laatst bewerkt:
Ooud XV frame (Yamaha) ook wel bekend als TR1. Zit al een Vtwin in. en dan gewoon de swingarm vastlassen en de monochock eruit halen. Dan is het een hardtail. Kan je lekker verder boppen wat je wilt.
 
Oud XV frame (Yamaha) ook wel bekend als TR1. Zit al een Vtwin in. en dan gewoon de swingarm vastlassen en de monochock eruit halen. Dan is het een hardtail. Kan je lekker verder boppen wat je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan