Ik wil het engeltje op m'n schouder ff bedanken..

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Vandaag is eindelijk m'n vakantie begonnen en ik had dus mooi de tijd om wheelies en kneedowns te oefenen. Na een lekker stukje gereden te hebben had ik de kneedown maar ff weer opgegeven en ging over op de wheelies. En verdomd, het lukt! :) Ze gaan steeds hoger, maar controle heb ik duidelijk nog niet, komt nog wel.
Dan nog maar ff snel een rondje stad en weer terug naar huis om te eten. Ik zie een auto op de rechterbaan rijden, ikzelf reed op de linkerbaan en we zouden op die manier een afslag voorbij rijden. Althans, dat dacht ik. Daar dacht die automobiliste (duitser) anders over, die besloot naast de afslag namelijk ineens dat ze linksaf moest. Mevrouw duikt ineens mijn baan op, ik ga vol in de remmen, kwam er tenslotte stevig aanrijden, en schrik me helemaal de tyfus. Ik zag mezelf al in de zijkant van die auto staan.
Maar plotseling blokkeerde m'n achterwiel en ik ging volledig dwars over de weg, een lowsider spookte al door m'n hoofd. Ik schoot (nog steeds dwars) voor de auto langs en daar dook een stoeprand op. AAAAAAAAAARRGHH.. Dat wordt een highsider. M'n achterwiel ramt de stoeprand, net als m'n rechtervoet. En ... ik sta nog steeds! Eh, fuck, ik glij nog steeds..
Vanaf dat punt kreeg ik de motor weer onder controle en schoot ik over de andere 2 banen, waar gelukkig niemand reed. Ik kwam op de uitvoegstrook van de tegenliggers tot stilstand en begon hevig te gebaren en schelden op die duitse trut. Ze zet de auto in de achteruit en RIJDT WEG!!! Wel GVD.
Ik reed het fietspad op door de berm om zo snel mogelijk achter ze aan te gaan, maar werd tegen gehouden door een vrachtwagenchauffeur die nog ff z'n ongeloof uit wou spreken. Allemaal goed bedoeld, maar ondertussen ontkwam de aanstichter me '(
Gelukkig is alles goed afgelopen, m'n motor heeft niets. Ik heb zo te voelen een gekneusde dikketeen en m'n nagel zal z'n baasje wel gaan verlaten. :(

Hieronder nog ff een situatieschets en piccies van m'n achterband. Helaas was het meeste er al af door de rit naar huis.

Situatieschets:
pffew.gif


Slijtplek van het remmen/glijden (zie je niet veel meer van)
pffew_01.jpg


Dit gebeurt er als met je achterwiel tegen een stoeprand knalt.
pffew_02.jpg


En nogmaals, zo ziet m'n halve achterband er nu uit.
pffew_03.jpg


Engeltje, bedankt :}
 
Sow hé!! daar ben je mooi onderuit gekomen (niet letterlijk gelukkig)!!

En over je nageltje maar niet te veel inzitten, groeit wel weer aan... :+ kapotte motor niet :P
 
Heb je je weer goed uit gered mag ik wel zeggen. Nu dus helemaal tijd voor een nieuwe achterband. Nog ff 2 weekjes wachten aub, dan ga ik met je mee...

En deze :j is voor de duitse koekblikbestuurster :(
 
Daar mag je je engeltje idd voor bedanken...

Weet niet hoe hard de klap met de stoeprand was, maar als het hard was is het misschien wel een goed idee om te kijken of de motor nog wel "spoort".

Hoe denken anderen daar over :?
 
Heb je je weer goed uit gered mag ik wel zeggen. Nu dus helemaal tijd voor een nieuwe achterband. Nog ff 2 weekjes wachten aub, dan ga ik met je mee...

En deze :j is voor de duitse koekblikbestuurster :(
Idd, heel veel geluk en dezelfde wensen als Skoezie ;)
 
Non de juu, jij hebt geluk gehad.
Je mag blij zijn dat je niet bent gevallen.
Je bent er goed vanaf gekomen als ik het zo lees.
Jammer dat je die Duitser niet gepakt heb.
 
Misschien maar goed ook dat je die Duitse niet hebt kunnen pakken. Anders was jij dader en zij slachtoffer geworden, jaha we leven nog steeds in Nederland :(

Heeft die vrachtwagenchauffeur geen kenteken genoteerd?
 
Yoooh Ramon, je vakantie begint net...

Wat een f@#&ing k#% Duitser!!!

Maar ik vind geen manier om je glimranden er af te rijden :+

Btw wanneer komen jullie een keer naar Rotterdam?
 
Je zal maar door zo'n grap je hele motor total loss rijden.

Ben blij voor je dat het is gebleven bij de achterband.

En ik hoop niet zo'n engeltje nodig te hebben maar als het dan toch gebeurd leen ik die van jou wel oke? ;)
 
Misschien maar goed ook dat je die Duitse niet hebt kunnen pakken. Anders was jij dader en zij slachtoffer geworden, jaha we leven nog steeds in Nederland :(

Heeft die vrachtwagenchauffeur geen kenteken genoteerd?

Das in ieder geval een getuige. Ik zou alsnog naar de politie stappen, misschien is de schade nog te verhalen op het waarborgfonds. Of kun je nog rijden met zulke bandjes?

Wel een pleurisstreek van dat Duitse kutwijf!!!
 
Misschien maar goed ook dat je die Duitse niet hebt kunnen pakken. Anders was jij dader en zij slachtoffer geworden, jaha we leven nog steeds in Nederland :(

Heeft die vrachtwagenchauffeur geen kenteken genoteerd?
Ik weet niet wat ik had gedaan als ik 'r in m'n handen had gekregen, maar ik denk dat ik alleen de auto verrot getrapt zou hebben. Ik zal nooit een vrouw slaan. Nou ja.. nee ;)

Ook de chauffeur had helaas het kenteken niet, had ik tenminste nog ff aangifte kunnen doen. Jammer maar helaas.

Ik wil zelf die bestuurster ook nog ff flink de :j :j :j wensen, al heb ik dat al uitgebreid gedaan.

Johan, wanneer we naar Rotjeknor komen, geef maar een gil :)

En mijn fiets is geen crash-test-fiets!!!!! :P
 
Vooroordeel over duitsers }) ???

Vooroordeel over vrouwen in koekblikken }) ???

wel mooi dat je er zo vanaf komt, alleen wat heb je op die tekening nou met die rode spat gedaan?? Je bleef toch staan??
 
Das in ieder geval een getuige. Ik zou alsnog naar de politie stappen, misschien is de schade nog te verhalen op het waarborgfonds. Of kun je nog rijden met zulke bandjes?

Wel een pleurisstreek van dat Duitse kutwijf!!!
Ik kan er nog goed mee rijden hoor, voel ook geen onbalans ofzo. Zometeen voor de zekerheid nog maar ff een keer kijken. Ik ben blij dat het nu gebeurt, ben namelijk toe aan nieuwe banden, voor hetzelfde geld hadden die er al omgezeten.

(Burnout hè Skoez, daarna banden wisselen :9~ )
 
Vooroordeel over duitsers }) ???

Vooroordeel over vrouwen in koekblikken }) ???

wel mooi dat je er zo vanaf komt, alleen wat heb je op die tekening nou met die rode spat gedaan?? Je bleef toch staan??
Bij die rode spat raakte ik de stoep. En gelukkig bleef ik idd staan :)

Tja en verder, alle voordelen zijn vanmiddag weer in een paar seconden bevestigd :+
 
Hé Ramon, mazzeltjes en wat een stalen zenuwen op dat moment met toch grote schrik in de benen.
Je moet het boeltje maar weten te houden.

Foei zeg
 
Net ff de motor nog beter bekeken en nu zie ik dat ik met het voorwiel die stoeprand ook nog geraakt heb... pffew..
 
Terug
Bovenaan Onderaan