Ik wil maar 1 notificatie-mail per onderwerp

jopos

MF'er
16 jul 2003
126
0
Tiel
Weet iemand hoe ik kan instellen dat ik maar een(1) notificatie-mail wil ontvangen per onderwerp.

Op dit moment krijg ik bij elke reactie op een onderwerp een notificatie-mail, met als gevolg dat ik per dag soms 20 mailtje ontvang over een onderwerp.
Bij andere forums kan je opgeven dat je slechts 1 notificatie mail wilt ontvangen en zodra je dan weer eens bent ingelogt gaat de teller weer op 0 en krijg je daarna weer 1 mailtje zodra er weer gereageerd is.

Wie helpt me.
 
Viccie klinkt goed, maar waar kan ik de optie "eenmalig" ipv "altijd" vinden?
 
In het notificatietoevoegvenstertje ;)

En dan bij "Frequentie".
 
Laatst bewerkt:
Als je me nu ook nog kunt vertellen waar ik het notificatietoevoegvenstertje kan vinden wordt ik nog blijer. :?

Ik kan wel aanvinken bij een reactie [toevoegen aan notificatielijst] maar zie geen venster of mogelijkheid om frequentie op te geven. ;(

Call me stupid, call me blind.....................
 
Laatst bewerkt:
Als je me nu ook nog kunt vertellen waar ik het notificatietoevoegvenstertje kan vinden wordt ik nog blijer. :?

Ik kan wel aanvinken bij een reactie [toevoegen aan notificatielijst] maar zie geen venster of mogelijkheid om frequentie op te geven. ;(

Call me stupid, call me blind.....................

rechtsboven zit een geel driehoekje met daarnaast wat knopjes, meest rechtse knopje (envelop) is om notificaties aan te maken, daar kun je de frequentie kiezen.
 
Now we are talking. :Y

Heb notificatie bij dit onderwerp nu op eenmalig gezet en hoop dus dat dat de oplosing.

1000x dank. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan