Ik wil mijn motor spuiten

Ik ben ook zonder oefening begonnen met matzwart. heb eigenlijk geen druppels opgelopen. Gewoon nooit beginnen, stoppen, omkeren met de spuitbeweging als je al op het onderdeel gericht staat. Gewoon net iets van te voren aanhalen en op het einde de straal een beetje wegdraaien en tegelijkertijd de knop loslaten. niet eerst de beweging stoppen. en dan de knop loslaten... Ik von dat het er bij mij best goed uitzag voor een amateur.

heb je er een foto van???
 
ben nog niet klaar... maar:

http://groups.msn.com/yamahaFZ750bikes/fotoosvanmijnprojectje.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=441

heb overigens alleen grondlak gebruikt op de alu delen waar nog geen lak op zat. Als het goed is fungeert de gewone lak als hechtingslaag.

nog een tippie: gebruik voor het schuren zeer fijn schuurpapier. Ik heb korrel 600 watervast gebruikt en dit ook eerst in een emmer water gelegd. Met grover schuurpapier loop je het gevaar dat je de krassen van het schuren na het spuiten nog ziet. O ja en natuurlijk spuitbus eerst ff op de verwarming, dit scheelt un hoop druppels en je doet er langer mee

suk6
 
niet eens zo'n slecht plan

goed waar vind ik complete kuip/tank/velgen voor 200 euro :+

Pak gewoon kuipdelen uit de racerij, niet duur en gewoon verlichting erin maken.

Spuitwerk doe ik samen met lambiek, goed vakkundig werk voor een redelijke prijs. Ik doe heel de dag niet anders als auto's spuitklaar maken en de motoren doen we uit hobby om zo een beetje onze circuit dagen te bekostigen

Mail me ff, dan kunnen we evt iets afspreken
 
Terug
Bovenaan Onderaan