Ik wil motorrijden!

ik net gedaan :] en beviel goed *O* . morgen eens kijken voor een mooie roltas voor achterop, al die spullen in me binnenzakken moet ik toch eens opbergen :X
 
Beetje onderhoud...en gaan maar weer......

full
 
was bij mij hetzelfde, begon ook op m'n 25e met lessen (jaar geleden) en vriendin + ouders verklaarden mij voor gek, maar rij nu wel motor :]
gewoon een keertje gaan lessen en kijken wat je er van vind, als je schakelbrommer hebt gereden heb je al een voorsprongetje
 
Ga gewoon lessen, kijk of je het wat vind.. (meesten zijn verkocht als ze eenmaal gereden hebben)...

Sportief maar niet te? Kijk eens naar een fazer of een bandit.. simpele allemansvrienden maar op zich genoeg vermogen om ook asociaal te kunnen gassen :Y

Je kan natuurlijk ook verschillende motoren huren om te kijken wat je het lekkerst vindt..... een,twee,drie of 4 cylinder? Nadeel is dat als je nu begint er, als je je rijbewijs hebt, bijna bijna geen verhuurbedrijven zijn die ook in de winter verhuren...ja, t zijn wankers ;) in de winter is het zeker zo leuk rijden... alleen als het glad is is het minder..
 
Terug
Bovenaan Onderaan