ik wil naar jersey iemand nog tips ???

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
Ik wil in augustus naar het Engelse eiland jersey vlak voor de kust van Frankrijk.
Met de motor.
Heeft r iemand nog nuttige tips of iets waar ik zeker eens langs moet gaan ??
 
In ieder geval links rijden ;) Ik ben er vorig jaar geweest en vindt het een heel mooi eiland en fraaie uitzichten. Je kan er echter maar heel langzaam rijden. Bezienswaardigheden weet ik niet allemaal want ben er maar een dag geweest en hebben toen rondgetoerd. Er zijn wel brochures te krijgen in de haven als je er naar toe gaat.
 
Ik ben een paar jaar geleden daar geweest. Erg mooi, wel erg duur. We hadden een apartement op Guernsey, en maakten de overstap op Jersey, de Jersey Zoo is trouwens een aanradertje. Overtocht met Condor, misschien dat er meerdere maatschappijen zijn bijgekomen, zodat je prijzen kunt vergelijken. Ik wil wedden dat er heel veel op Internet over Jersey te vinden is. :)
succes !
 
Yep, Yersey is mooi. In een paar dagen kan je alles berijden. Die dierentuin is idd aardig.
Goedkoop is anders. Voor de golfbanen hoef je niet echt te gaan.
 
Ha, ben op Guernsey geboren, en tot mijn 7`de gewoond.
Ga eens in de zoveel tijd ff m`n familie daar opzoeken. Geweldig vakantie eiland! Te duur om er te wonen. Eens per jaar wordt er een motor race gehouden gehouden tegen een cliff. Levens gevaarlijk, mijn neef heeft tijdens de training zich daar dood gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan