Ik wil nie zeuren, maar VFR een toermotor?

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
'Avond allemaal,

Kwil nie zeuren ofzo....maar onder het kopje Toermotoren staat dat de VFR als toermotor gezien wordt. Iedereen mag wel ff de "specs" van mijn motor weten hoor: 209 kilo met 94,6 pk op het achterwiel, das dus net geen 1PK per 2 Kilo.....vrij snel dus....met een top van dik 250 niet echt een gewone toerbuffel!!!

Dus....... })
 
Als je het over getunede sportmotoren hebt is het niet veel nee...maar toch kun je met een VFR ZEER behoorlijk meekomen hoor....kijk, een R1 of XX zal nie gaan. Maar een 600 of andere 750 zal ik wel kunnen bijbenen!!

(maar mijn doel met dit topic is dat de VFR dus niet SPECIFIEK als toermotor gezien moet worden..)

Maar de volgende keer dat we "eindelijk" die toer gaan doen zal ik je het laten zien!!


 
Hahahaha, ons gesprekje van vanmiddag heeft toch iets los gemaakt, merk ik })

Maar je hebt gelijk, echt een toerfiets wil ik het ook niet noemen.....

Tis meer een sportmotor ( NEEEE geen supersport of hypersport }) )
 
Unstable is 21, net als ik trouwens...

vergeet niet, je RF heeft 80 pk's die VFR 94,6... :)

_________________
Op "de Baars" is mijn Catje het snelst zonder mij...

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-11 13:29 ]
 
Zag gisteren nog een pikzwarte VFR. Erg gaaf! Hij was in vergelijking met andere fietsen wel erg hoog, dus zit inderdaad meer in het toer/sport-segment.
 
Aaaaahhhhh, dat wou ik nou ff horen jongens.. *D Allen dank voor de mooie woorden, een sportieve toermotor, daar houden we het dan op. Ik hoop dat ik jullie allemaal kan laten zien hoe snel mijn VFR toch eigenlijk is. We moesten maar weer es afspreken om een toer te doen, die dan toch nie doorgaat en waarna we een paar keer De Baars "doen"... 8-)

 

BertjeV, een fiest kan wel 150 pk hebben maar een knappe man die al zijn PK-tjes benut. Ik benut dus alle 80 my little pony's ;)

Dus laat um maar komen *D

 
Terug
Bovenaan Onderaan