Ik wil niet genaaid worden!!!!!!!!!!!!

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Moet mijn Thunderace binnenkort voor een grote beurt (inclusief kleppen stellen) wegbrengen. Moet ook nog een nieuwe ketting en tandwielen hebben.

Wil de beurt misschien uit laten voeren door Motoport Zelhem (Engbers) en ben daar nog nooit geweest voor een beurt. Heb wel positieve berichten gehoord. Is dit een goed plan?

Iemand al eens een rekening gehad voor zo\'n beurt???

Ben nogal benieuwd nav \"ben ik genaaid deel 2\".
 
Ik kom wel bij Engbers voor onderdelen, niet voor beurten e.d. (doe ik zelf). Wel personeel met verstand van zaken op zich, aardige lui etc.

Ben je wel eens bij Liemers Motoren in Lathum geweest? Werken ook goed/snel.

Verder weinig tips voor je m.b.t. dealers in de buurt van Zutphen. Succes en inderdaad: laat je niet naaien (vooraf prijs opvragen, laten bellen als het duurder wordt etc.).
 
Bedankt voor de link, maar de meesten kenden
hem denk ik al, jammer dat ie niet erg up to date
is...

Daarom dacht ik dus hier wat in elkaar te flansen
 
ik hoor alleen maar goede berichten over engbers en vlgs mij is dat een heel vertrouwd adres, maar je kan van te voren natuurlijk afspraken maken om niet in de zelfde problemen als duncan te komen.
 
OK OK....WEL up to date... :P


Maar goed, als ik mijn fiets eens breng voor
wat groots val ik jullie hier wel ff lastig
over het hoe en wat...wel zo handig
 
plastic, ik zie nu pas dat je uit zutphen komt, je kan ook naar tbm in brummen of naar startwin in loenen, voor de rest weet ik ook niets.misschien nijenhuis in eefde maar daar weet ik verder nix over te zeggen.
 
plastic, ik zie nu pas dat je uit zutphen komt, je kan ook naar tbm in brummen of naar startwin in loenen, voor de rest weet ik ook niets.misschien nijenhuis in eefde maar daar weet ik verder nix over te zeggen.

TBM is ook OK, Toon is een aardige vent. Supersnel niet, en goedkoop weet ik niet. Wel vakwerk. Startwin is inderdaad wel Plastic-leverancier no. 1 in de omgeving ;) , dus kun je ook proberen. Goh, best veel hier in de buurt eigenlijk...
 
ik breng die van mij altijd naar hartleman motoren in hengel (gld)
goede service en van te voor beetje vragen wat gaat ksten zit die nooit ver af.

en wel door torleif zelf laten regelen.
 
plastic, ik zie nu pas dat je uit zutphen komt, je kan ook naar tbm in brummen of naar startwin in loenen, voor de rest weet ik ook niets.misschien nijenhuis in eefde maar daar weet ik verder nix over te zeggen.

Bij startwin kreeg ik te horen dat ze normaal alleen onderhoud uitvoeren aan Italiaans spul.
 
als een thunderace geen italiano is dan zal hij naar tbm moeten, routebeschrijving op aanvraag verkrijgbaar
 
Heb iig een paar adressen om eens langs te gaan.
Eens zien welke naar mijn id als beste voldoet.

Bedankt.

YZF1000R
 
Terug
Bovenaan Onderaan