Ik wil rijden!!!

sorry hoor ik vind de TS maar een beetje een mietje.

stappenplan:
1. verzeker je motor
2. ga naar het postkantoor om de schorsing op te heffen
3. wacht tot je moeder een keer niet thuis is
4. ga rijden op je motor

je hebt toche een rijbewijs gehaald, dan lijkt het me dat je ook kan rijden, ongeacht het weer :?


_O-
 
niet mee eens.
of ik thuis woon of niet, ons moeder heeft er niks over te zeggen waar ik mee ga rijden.
zeker niet als het over een motor gaat waar je nog een rijbewijs voor hebt ook.

Ze ouders hebben betaald voor dat ding...

Hij mag al lang blij zijn dat ie r één heeft! ;)

Grootse overtuigingskracht moet je juist uit het feit halen dat je ook met slecht weer moet gaan rijden! Als je in de zomer een leuk ritje maakt, kan het ook zo maar ineens gaan storten als n gek, en wat moet je dan? mama bellen :9
ben nog bang eigenlijks dat ze je nog op komt halen ok! _O-
(ik ken dat type moeders, ik heb er zelf ook één :+ )

niet stiekem gaan rijden, gewoon laten zien dat je een volwassen kerel bent en haar overtuigen van het feit dat je toch je km's moet maken, hoe meer hoe beter, alleen al voor de ervaring. misschien helpt het boeken van een VRO cursus ook om haar te overtuigen en steek je er ook nog wat moois van op ;)
 
Maar de moeder van TS is de hoofdsponsor van TS.
Hoofdsponsor boos maken betekend geen sponsorgelden.
Geen sponsorgelden betekend geen motor van mams...
En de eerste sponsorgelden zijn blijkbaar al stopgezet aangezien hij zelf zijn verzekering niet regeld. :z

Rijkeluisventjes hebben het ook zwaar _O-


ja oke daar heb je een punt, dat geluk heb ik nooit gehad dat ouders iets voor mij betalen.





is een tip voor de TS, als zijn moeder niet thuis is kan ze ook niet tegenwerken als hij vertrekt. Heb je iig al een keer gereden voordat de eerste ruzie komt :P
 
ja oke daar heb je een punt, dat geluk heb ik nooit gehad dat ouders iets voor mij betalen.
Ben je daar ongelukkig van geworden?
Jij hebt leren omgaan met geld :)
is een tip voor de TS, als zijn moeder niet thuis is kan ze ook niet tegenwerken als hij vertrekt. Heb je iig al een keer gereden voordat de eerste ruzie komt :P
De motor is niet verzekerd dus ik raad het af...
 
Ik leef nog hoor! :+
Gisteren zowat de hele dag wezen toeren, nog ff langs de camping in Vierhouten geweest...
Was echt prachtig weer *D en die motor overtreft al m'n verwachtingen, ondanks dat het een 25-kwtje is :P
BTW: dat ik naar m'n ma luisterde had meer te maken met het feit dat m'n ouders dat ding ff voor me voorgeschoten hebben. Vindt dan zelf dat ik t niet kan maken om hem maar achter hun rug om te gaan verzekeren, hoop dat jullie dat begrijpen. Voelde me nogal schuldig nadat ik die motor in de garage had staan, dat ze zoveel voor me over hebben. Eergisteren, zonder veel gezeik van mij, konden ze wel begrijpen dat ik graag wou rijden.
Maja... dacht laat maar weer is wat van me horen *O*
Wat is het toch fijn om een motorrijder te zijn :) (en de pret is nog maar net begonnen!)

GRTZ

EN IK BEN OOK GEEEN RIJKELUISJONGETJE!
 
Terug
Bovenaan Onderaan