Ik wil sliders!

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
...Maar m\'n broek is klittenbandloos...
Waar kan ik van die leuke stukjes velcro op m\'n broekje laten zetten in een straal van 50 km rond Nijmegen?

Kan ik die gewoon erop laten zetten door de locale hakkenbar of heeft dat weer vervelende consequenties voor de voering van de broek?
 
je moet gewoon een broek kopen bij de motorzaak met sliders er al aanvast....

want dat spul erop laten zetten...dat schiet ook niet op..

ik weet namelijk niet of dat echt blijft zitten.

:)

mijn advies: een andere broek kopen...
 
...Maar m\'n broek is klittenbandloos...
Waar kan ik van die leuke stukjes velcro op m\'n broekje laten zetten in een straal van 50 km rond Nijmegen?

Kan ik die gewoon erop laten zetten door de locale hakkenbar of heeft dat weer vervelende consequenties voor de voering van de broek?
yep lokale hakkenbar lijmt ze erop ;)
 
ik weet namelijk niet of dat echt blijft zitten.

Kom je snel genoeg achter als je afstapt met rauwe knieen
bigcry.gif
 
Mijn vrouw heeft in den beginne ooit zelf eens met een leernaald de klitteband erop genaaid,ging perfect,maar gewoon een broek kopen all in is het makkelijkst
 
Ik hoorde laatst dat je ff moet vragen bij Motoport Zelhem, daar krijg je dan het telefoonnummer van een of andere klittenband op je broek naai mevrouw... \'k weet niet of dat binnen een straal van 50 km van Nijmegen ligt.
 
Heb ik deze winter bij Motoport Leek laten doen. Koste 150 gulden met sliders. Die klitterband dingen kosten trouwens maar 11 piek per twee, dus als je een handige naaister kent, kun je veel goedkoper. De sliders (goedkoopste) zitten rond de 50 gulden.
 
ik heb net sliders gekocht...

MET VUURSTENEN erin!!!
en laat het nou maar mooi weer worden...dingen erop...en vonken maar!! :) :) :) :)

fotoos volgen dan snel natuurlijk... :)
 
Ik heb nog wel van die klitteband dingen liggen die je kunt op laten naaien/plakken als iemand geïnterseerd is.
Die zaten standaard bij de kneesliders die ik eerst altijd haalde.
 
Is het geen idee om gewoon bij Bart Smith van die rolschaats knie beschermers te kopen :? Die kan je gewoon aantrekken, over een goedkope oplossing gesproken! ;) :+
 
Is het geen idee om gewoon bij Bart Smith van die rolschaats knie beschermers te kopen :? Die kan je gewoon aantrekken, over een goedkope oplossing gesproken! ;) :+

heb ik al gedaan, maar daar zit je na een uurtje rijden door! gevolg dus nu enkele gaten in mijn broek waar een kneeslider zou kunnen zitten, dus ik ga (moet wel) ook velco patches laten monteren.
misc.php

--> die foto was nog van in het begin, maar nu zit ik al na enkele bochten doorheen het harde plastiek, en nog even later ook doorheen de stof erachter :(

gisteren op de motorbeurs in utrecht heb ik al fast bikes sliders gekocht maar ik heb ze net even getest (met een ingenieus systeem om ze tijdelijk op zijn plek te houden, hoewel serieus mislukt en dus WEER een gaatje erbij in m\'n broek ;( ) maar die slijten denk ik ook snel :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan