Ik wil van die lelijke taartschep af !!!

The Mighty Powerfred

MF veteraan
20 mrt 2004
4.868
213
Zoetermeer
Hoi allemaal,

Bij mijn R1 (2001) zit de nummerplaat nog op de originele manier gemonteerd.
Ik wil van die lelijke taartschep af. En ook die grote knippers mogen van mij wel naar 't archief. B|
Zie foto.
full


Misschien heeft èèn van jullie een idee hoe ik dit netjes kan oplossen :?
Of is er ergens een bedrijf die dat levert, etc.
Ik heb wel eens iemand met ook een blauwe R1 in Leiden gezien die dat hèèl fraai had gemaakt...
 
Of je neemt een universele kentekenplaathouder....daar passen je standaard knipperlichten op. Zo deed ik het ook met mijn ZX6R.....zie de foto's in mijn verkoop topic
 
of een stanley mes en knikken die hap. Zo heb ik het bij mijn GSXR destijds ook gedaan. Helaas was dit bij de ZX6 geen optie.
 
of een stanley mes en knikken die hap. Zo heb ik het bij mijn GSXR destijds ook gedaan. Helaas was dit bij de ZX6 geen optie.

Nou DAT is de tip die ik nodig had! :} Want ik kan namelijk voor geen meter netjes recht zagen. '( Ik kan op dat gebied namelijk helemaal NIETS :?
Kijk, zo'n undertail is wel erg fraai maar ik vind de oplossong met die diepe achterlichten minder. Ik zoek eigenlijk een undertail waarbij ik de zelfde achterlichten op de zelfde plaats kan houden... :?

Ik heb t gezien, ik weet dat 't bestaat...
 
Volgens mij met behoud van originele achterlichten

verkrijgbaar bij louis.de, bestelnummertje 10007624

Bodystyle
10007603.JPG
 
Dat ziet er zeker errug netjes uit vind ik :9~
Maar bestaan die "undertails" ook waarbij je de ORIGINELE achterlichten behoudt? :?
Je behoud de originele achterlichten, maar je moet ze 'naar achteren schuiven'. Lees: zelf een hele nieuwe constructie maken om de boel vast te zetten, veel zagen en slijpen :P
Ik post straks effe een foto daarvan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan