Ik wilde een paar icoontjes beter bekijken


Owjah, als mensen hun flikkerende icoontjes me beginnen te irriteren haal ik het mijne weer boven:
gsxr.gif


bijna vergeten & speciaal voor gizzmo:
de bron:
02323.jpg

 
Laatst bewerkt:
Op maandag 24 december 2001 13:50 schreef poohbeer het volgende:Heb je fototje van je fiets?

Of een spin? Black widow ofzo (heb je hier wel eens geplaatst als ik me niet vergis).

Liever fiets hoor, ik haat spinnen!
 
mijn icoon is een Hornet (Horzel)komt ook terug op mijn motor als sticker (voorspatbord+achter)

misc.php
 
Er staan inderdaad wel leuke icoontjes tussen. Ik heb de mijne nu ook maar aangepast en wat spannender gemaakt. Helaas geen flauw idee meer hoe ik hem in het groot kan laten zien, dus geen Full image size.

Misschien tip voor de moderators om in de faq uit te leggen hoe dat moet. Ik kon dit onderwerp namelijk niet in de faq terugvinden. Dus als er iemand weet hoe dit moet, houd ik me graag aanbevolen :}
 
damn, echt wel bored :(
R1:-------R6:-----GSXR600:-Varia:------

yamaha-r1-2002-01.gif
yamaha-r6-2001-01.gif
suzuki-gsxr600-telefonica-01.gif
blackwidowspider.gif


yamaha-r1-2002-02.gif
yamaha-r6-2001-02.gif
suzuki-gsxr600-telefonica-02.gif
bestburn1.gif


yamaha-r1-2002-03.gif
yamaha-r6-2001-03.gif
suzuki-gsxr600-mladin-01.gif
bestburn2.gif


yamaha-r1-2002-04.gif
............
suzuki-gsxr600-mladin-02.gif
waarschuwing.gif


........... ............ ............
waarschuwing-02.gif


Allemaal <5KB btw
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 24 december 2001 17:06 schreef poohbeer het volgende:
damn, echt wel bored :(
R1:--------R6:-------GSXR600:-----Varia:------

....bult plaatjes....


Heb jij die allemaal gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Waar doe jij dat mee dan? Paint?

Laatst hed je hier ook ergens een link geplaatst naar een nieuwe versie van paint maar die versie werkte niet bij mij ;(
Was die alleen voor Windows NT ofzo? (zoiets stond er)

adobe photoshop..
gewoon wat picjes fatsoenlijk insnijden en hier en daar transparant maken.

Paint.. hehe, kan wel zijn jah, kwam van winxp..
 
Ja, ik zie ook niet veel meer dan een nos fles, twee kelken op twee carb\'s :? en een uitlaat, mischien dat je wat meer uitleg geven kan?

Hier een foto ( al vaker op het forum gestaan ) van mijn fiets, met de NOS fles en de open kelken op mijn carburateurs. De motor is alweer behoorlijk veranderd sinds deze foto ( 3 maanden geleden ) genomen is. Zwarte USD vork met R1spatbord, andere carbon uitlaten, zadel opnieuw bekleed, ander kontje, binnenkort andere remschijven.

VMaxWnewfrle.jpg


Allemaal te zien op www.nitromax.nl: 8 pagina\'s foto\'s en text over de veranderingen aan mijn VMax.
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 25 december 2001 12:32 schreef nitromax het volgende:Zwarte USD vork met R1spatbord, [/img]


R1 spatbord, daarom kan die zo hard!!!!!
Kan je de rest er wel weer afhalen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoek je ruzie? Ik kan zo jouw kant opkomen ( 45 minuten rijden ) of kom jij hierheen ( 2 uur rijden )? :+

BTW het is Knob, geen nob !! in je sig. :z
niet te hard rijden , ik weet nu wat het kost.....
Enne zal ik anders ff meegaan ( anti-anti-Vmax )

ik kan mn icon in het groot niet meer vinden, ff zoeken........

( het is een Vmax voor het detail )
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 26 december 2001 20:04 schreef Niels Saarloos het volgende:( het is een Vmax voor het detail )
Oh goed dat je het zegt, ik kon er al nix van maken, ik dacht een kruising tussen een CV ketel en een fiets, oh, het is een VMax, ik zag er eigelijk iets heel anders in, tja een VMax ( heb ik ze nu allemaal gehad? ) :+

BTW Mustang Sally, mooi icoontje, zit daar copyright op :) ?
 
BTW Mustang Sally, mooi icoontje, zit daar copyright op :) ?

Tnx Max.
voor de meeste zit er copyright op, voor jouw niet, dat weet je toch. Trouwens alweer wat opgeknapt ondertussen? Is het je trouwens al opgevallen dat de meeste mensen die hier toch wel zéér snelle fietsen hebben, geen verstand hebben van echte snelle fietsen? Als het niet standaard is dan weten ze niet wat het is. Beetje jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan