Ik wilde een paar icoontjes beter bekijken

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
492
icon.jpg

motor.jpg

misc.php

forum.gif

misc.php

misc.php

misc.php
 
ja, dat schiet natuurlijk niet op als jullie allemaal jullie icoontje zo klein hebben.
 
M\'n icoontje is een stukje van mijn desktop. Kijk dus maar in het topic over M-F desktops.
 
He gatver... dat ik weer zo op moet vallen en trouwens dit is inmiddels m\'n EX-motor!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer van die harde achterband. Dit is pas een burnout:



Was een geintje toen één van de jongens van de club Prins Carnaval werd.

Naderhand zaten er 3 kuiltjes in het asfalt!
 
Laatst bewerkt:
Gezocht op bikepics, Gizz :?

Vast niet, want CBRGIRL staat er gewoon op. ( de foto waar haar icoontje vandaan komt ook.)
Volgens mij staan er van meerdere ( van jezelf ook }) ) pics op... EN dus icoontjes.
 
Voor diegene die hun icon niet in een formaat van 60x60 pixels hebben: please, pas dat piccie effe aan. Wordt ie een stuk kleiner en dus sneller laden.


mijn icon full sized:

pooh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik moet mijn icoon maar weer eens ergens online gooien... Kunnen jullie weer lekker tegen de kop van Frits aan zitten kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar goed dat je het gedaan heb, want nu zie ik pas wat het is, op een of andere manier zag ik iets heel anders.

Ik kan der nog steeds geen fiets in ontdekken. Die NOS fles zie\'k wel, maar verder niet echt vet veel vrees\'k.
 
Ik kan der nog steeds geen fiets in ontdekken. Die NOS fles zie\'k wel, maar verder niet echt vet veel vrees\'k.

Ja, ik zie ook niet veel meer dan een nos fles, twee kelken op twee carb\'s :? en een uitlaat, mischien dat je wat meer uitleg geven kan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan