Ik word gek!!!

Wat zouden jullie doen?

  • Gewoon gaan rijden...

    Stemmen: 19 11,2%
  • Af en toe ff een blokkie om...

    Stemmen: 23 13,6%
  • Laten staan, je bent zo niet verzekerd!!

    Stemmen: 127 75,1%

  • Totaal aantal stemmers
    169
Ga je wachten tot morgen of ga je over ca 1 uur en 40 minuten nog rijden?
Zo ja=> doe voorzichtig.
Veel plezier!!
Boldi.
 
Nog 1 uur en 35 minuten...
Heb je wel geslapen vooraf, neem effe een bakkie koffie of zo en laat je niet verrassen door glad wegdek door al die regenbuien.

Vannacht wel effe je ervaringen posten hè
en rustig aan straks en veel plezier. :]
 
1 uur.... :9~ :9~ :9~ :9~ en ik ga cker nog ff rijden. Dit is niet beter dan nieuw jaar want dat duurt een jaar en dit heeft 2 jaar geduurt! Eindelijk van het 25 kw gezeik af! Ik hoop dat het nog een btje droog blijft. Iig is het hier nu droog maar voor hoe lang...
 
Laatst bewerkt:
spannend. persoonlijk zou ik tot morgenochtend wachten.

- nieuwe motor
- veel meer vermogen
- donker
- waait hard
- weg is nat (bij ons althans)

:)
 
spannend. persoonlijk zou ik tot morgenochtend wachten.

- nieuwe motor
- veel meer vermogen
- donker
- waait hard
- weg is nat (bij ons althans)

:)


Ik ga niet blazen ofzo en ik blijf hier in de buurt (op wegen die ik ken). Was eerst van plan om een heel stuk te gaan rijden, maar dat doe ik niet ivm het weer. Het regent hier minimaal, maar ik heb zo lang moeten wachten dat ik gewoon ff ga :]
 
Ik ga me schatje van stal halen en lekker even opwarmen! Ik laat jullie weten hoe me nachtelijke ritje was!

Als je een ZXR750 ziet rijden door je raam ofzo, zwaai dan ff :W *O* *O*
 
gefeliciteerd *O*

[me]bouke mag pas op 19 februarie 2006 legaal op grote mensen brommers rond rijden.....[/me]
 
Ik ben weer terug! Kom net binnen en zit nog in me motorpakkie! Ben vanaf Nieuwerkerk a/d IJssel naar Rotterdam gereden en toen over de G.K van Hogendorpweg en de Doenkade (N209) binnendoor weer teruggereden. Was wel korter dan gepland maar er stond een hoop wind en dat vond ik toch wel ff een btje riskant. Het was gelukkig wel droog! Ik ben in totaal in dat toch wel in het korte stukkie 3 keer een politiebus tegen gekomen en ik dacht 1 keer zelfs dat ze me een stopteken zouden geven omdat een busje omdraaide toen ik voorbij kwam. Had wel grappig geweest, ik bedoel: ik heb toch me rijbewijs en hij is netjes verzekerd enz! *O*

Morgen gaat eigenlijk het echte feest pas beginnen!

Eindelijk!!!!!
 
Zit jij nog vast aan je 25kw dan? :( Irritant he... Maar jij kan tenminste lekker rijden toch want die van jou is toch afgesteld op 25kw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan