Ik wordt gek!!!

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
39
Deventer
Twitter
11 mei m'n Fireblade in de prak gereden, maar deze was gelukkig goed verzekerd.

Ik neem contact op met de taxateur en hij meldt: "Ik heb de schade getaxeerd en zal je de formulieren opsturen zodat je ze kunt ondertekenen. Stuur ze wel zo snel mogelijk terug want volgende week ga ik op vakantie. Als ik ze deze week nog heb, stuur ik ze gelijk door naar de verzekering en heb je snel je geld.".

Zo gezegd zo gedaan, ik stuur direct de ondertekende formulieren terug. Echter na 2 weken nog geen geld... Ik de verzekering gebeld: "Tja..we hebben nog geen papieren van de taxateur ontvangen dus kunnen we niet uitbetalen.". Ik de taxateur gebeld: "Luister ik ben nu op vakantie, bel over 2 weken maar terug.".

Die #7@*!!#)) kl**thommel zou het voor zijn vakantie opsturen.

Inmiddels al een nieuwe Ducati 748 besteld en wat denk je: deze staat inmiddels klaar bij de dealer, op kenteken en verzekerd en al! Maar ik heb m'n knaken nog niet...

Vorige week kwam de taxateur terug van vakantie. Ik gelijk gebeld.."Ja sorry, begin volgende week ligt het bij de verzekering.". Daar ligt het nu dus nog niet...

Iemand een riot-gun te leen?
 
...en straks wel een hoop knaken vragen voor zijn werk zeker die eikel!!!!
 
Daar wordt je idd helemaal gek van, dat kan ik me voorstellen.

Nee, helaas geen riot gun voor je.
 
Ik zou kunnen kijken of ik op m'n werk een DAF zou kunnen lenen, wil em dan vol geladen hebben of leeg ? ;)
 
wat een klotestreek ik rij em wel over hoe heet ie!!!!!!!!!!er is maar een ding voor dat soort mensen en dat is :j :j :j
 
Ik ben ook al de hele week bezig geweest om de expert aan de telefoon te krijgen, is inmiddels vanochtend eindelijk gelukt.
 
Ik werk op een verzekeringskantoor. (tussenpersoon)

En neem van mij aan.
Het duurt soms echt erg lang. :r
Tip: veel bellen net zolang tot ze er gek van worden. maatschappij en je mannetje.
Dit helpt echt. :9~
En als je de maatschappij belt dan namen noteren zodat ze zich persoonlijk aangesproken voelen.
Dan willen ze wel sneller werken.
GOOD LUCK....

jammer dat je niet bij ons verzekerd bent anders had ik het dossier wel sneller kunnen behandelen. :)
 
Ik werk op een verzekeringskantoor. (tussenpersoon)

En neem van mij aan.
Het duurt soms echt erg lang. :r
Tip: veel bellen net zolang tot ze er gek van worden. maatschappij en je mannetje.
Dit helpt echt. :9~
En als je de maatschappij belt dan namen noteren zodat ze zich persoonlijk aangesproken voelen.
Dan willen ze wel sneller werken.
GOOD LUCK....

jammer dat je niet bij ons verzekerd bent anders had ik het dossier wel sneller kunnen behandelen. :)
Unive? Dan kan je misschien wel even wat bedragen waar ik het niet mee eens ben veranderen voor me heheh.
 
En dat in een tijd dat ze papieren ook kunnen faxen of emailen... Als het op uitbetalen aankomt dan gaat er atijd van alles mis. Tot ze geld van jouw krijgen, dan staan er altijd uiterste datums in, en nadien....

Ze halen het bloed onder je nagels vandaan, sterkte.
 
Precies, eindelijk iemand die het opmerkt! Die riot-gun mag je lenen met alleen een patroon minder, die krijg je voor straf eerst op je af geschoten.. Schaam je ... :P })

Fijn..wordt ik nog vrolijker van






Ja, ik weet het... ;)
 
Die man gaat toch ook maar 1 keer in het jaar in vakantie, als ik op vakantie ga dan moet het werk maar wachten, sorry maar zo is het nu eenmaal.
 
Verzekeringen duren eenmaal altijd lang, is algemeen bekend.
Is vaak vingertje wijzen naar elkaar wie moet betalen.
Dus hoop gezeik elke keer om niks....

En maar wachten.
Als jij niet betaalt dan staan ze zo op de stoep bij je en andersom kan je het shaken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan