ik wordt zo kots ziek van die Koos Spee

Wat moet er met koos gebeuren?

  • laten leven?

    Stemmen: 11 15,9%
  • 20 jr opsluiten?

    Stemmen: 1 1,4%
  • vogelvrij de bijlmer insturen?

    Stemmen: 10 14,5%
  • afschieten?

    Stemmen: 47 68,1%

  • Totaal aantal stemmers
    69

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
volgens mij meer bluf dan waarheid...

Politie heeft wapen tegen lasershields
door een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - De Nederlandse politie beschikt sinds kort over een nieuw type lasergun, waarmee ook auto's die met een zogenaamd lasershield zijn uitgerust, betrapt kunnen worden bij het overtreden van de toegestane snelheid.

Volgens verkeersofficier Koos Spee is er eindelijk een doeltreffend wapen dat kan worden ingezet bij het opsporen van notoire hardrijders die met gebruik van een lasershield of laserecho tot nu toe de dans wisten te ontspringen. Volgens schatting zijn er momenteel in ons land meer dan 5000 lasershields in omloop. Na een verbod eerder van de zeer populaire radardetector, denkt het openbaar ministerie nu onder alle omstandigheden snelheidsduivels adequaat op te kunnen sporen.

Vorige week sprak de rechtbank van Leeuwarden nog twaalf automobilisten die een dergelijk stoorapparaat in hun voertuig hadden, vrij. Zij hadden verklaard dat de apparatuur werd gebruikt om de garagedeur of het tuinhek op afstand te openen. Twee bestuurders die wel toegaven een stoorzender aan boord te hebben om snelheidscontroles te frustreren, werden tot een boete van 225 euro veroordeeld. Eén automobilist kreeg een boete van 50 euro opgelegd.

Verkeersofficier Koos Spee spreekt overigens tegen dat de vrijspraak van de automobilisten zoals hun advocaten beweerden, een flinke tegenvaller voor het openbaar ministerie was. "Er is nu voldoende aangetoond dat met een lasershield of laserecho de snelheidsmeting gefrustreerd wordt en dit als 'belemmering van een opsporingshandeling' strafbaar is. Het betrof hier overigens een aantal oude zaken waarin het onderzoek door de politie destijds niet voldoende is geweest. Hoewel ons uit onderzoek is gebleken dat in tegenstelling tot hetgeen Target Automotive en hun advocaat Anker beweren er absoluut geen garagedeur te openen is met de laserecho, controleert de politie dit tegenwoordig wel. Er is al verschillende keren geconstateerd dat zo iemand gewoon op driehoog woont en niet eens een garage of tuinhek heeft. Bovendien vind ik het ook onbegrijpelijk dat iemand zo'n zender voor 500 euro of meer koopt, terwijl bij elke bouwmarkt een complete set nauwelijks 100 euro kost", aldus Spee.

Volgens de verkeersofficier is met de nieuwe lasergun, waarmee door een aantal politiekorpsen de afgelopen maanden in het geheim is getest, nu definitief een eind gekomen aan de problemen rond het wel of niet toestaan van de lasershield.

"Het maakt nu niets meer uit of een auto hiermee is uitgerust, want uit onze testen is gebleken dat snelheidscontroles niet langer gestoord worden door een lasershield. De nieuwe lasergun zendt een bepaalde code uit en die wordt weer terugontvangen, ook als de gecontroleerde auto met een laserecho is uitgerust. Het apparaat is ook door TNO goedgekeurd en op korte termijn gaan wij de eerste 20 à 30 nieuwe laserguns in gebruik nemen. Het heeft dus weinig zin meer om in een laserecho of shield te investeren. Op langere termijn zullen alle 200 oude laserguns worden vervangen. Het gaat uiteindelijk allemaal om de verkeersveiligheid en niet om automobilisten te pesten", zegt Koos Spee.
 
Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)
 
"Het doel is alleen het terugdringen van het aantal verkeersslachtoffers, en daarmee samenhangend, de ziektekosten."

Yeah right, leg dit dan maar eens uit!

Ik ben bijna in staat ook een kots-icoon te plaatsen...
 
Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)

Inderdaad een overdreven actie van Koos Spee, maar Bral ik hoop dat je jouw woorden niet zo extreem bedoeld als dat ze boven omschreven staan! Ik denk dat je met die woorden echt te ver gaat! Vrije meningsuiting op het forum, okey, maar je kunt ook te ver gaan!
 
Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)
yeahh!!
 
Inderdaad een overdreven actie van Koos Spee, maar Bral ik hoop dat je jouw woorden niet zo extreem bedoeld als dat ze boven omschreven staan! Ik denk dat je met die woorden echt te ver gaat! Vrije meningsuiting op het forum, okey, maar je kunt ook te ver gaan!

icon_fuckyou.gif
(waarom moeten wij vriendelijk blijven als we een of andere gestappo officier op ons dak krijgen van de regering)

Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)

:^

(ga niet weer van wal steken, das slecht voor mijn bloeddruk.... 8-) )
 
Laatst bewerkt:
met koninginnendag een standje neerzetten...

voor een 1 euro;
"spuug koos in zijn bekkie of trap m in zijn nekkie"

wedden dat je rijk wordt .... :)
 
ik word elke keer weer schijtziek als ik die kabouter met koos samen zie.
Wat een nepzooi. Wat een nepprogramma trouwens 'Wegmisbruikers'. :r :r :r
Doe mij maar Blik op de weg.
 
ik word elke keer weer schijtziek als ik die kabouter met koos samen zie.
Wat een nepzooi. Wat een nepprogramma trouwens 'Wegmisbruikers'. :r :r :r
Doe mij maar Blik op de weg.

van mij mag het allemaal van de buis af... :r (laat ze eens zo'n programma maken waar ze inbrekers, verkrachters en moordenaars met hun kop op tv zetten...oh nee dat kan niet want echte criminelen hebben recht op privacy etc, in tegenstellig tot gewone burgers die een overtreding begaan met hun auto, die zijn vogelvrij :r )
 
Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)

Nou, wat jij nu zegt van echt onder categorie brallen. Het aanscherpen van het snelheidsbeleid heeft weinig te maken met de kenmerken van het Nazi beleid. En wat Hans Janmaat hier nu mee te maken heeft?

Ik zou zeggen, pak je geschiedenisboek er nog eens bij en kijk uit dat je niet "blaat als je praat"

Verder natuurlijk redelijk triest dat de politiek "hardrijden" als een enorm probleem ziet. Dit is natuurlijk zo omdat er in dit zgn "probleem" ook een mooie oplossing zit nl inkomsten voor de overheid. Voor de motorrijders betekent dit gewoon dat de good old nummerboordenklapper weer geinstaleerd kan worden.

Het vrijgeven van de maximunsnelheid op bepaalde wegen zou volgens mij wonderen doen.
 
Koos, de echte neonazi..........

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

(Achteraf waren we nog beter afgeweest met Janmaat als met dit hondsvod, ik hoop dat de man binnenkort sterft aan de gevolgen van een gruwelijk door hemzelf veroorzaakt ongeluk)
B|

Toch jammer, mensen met een gebrek aan perspectief. Maar dat zijn we wel van je gewend...
 
En je vergeet dat viswijf na Netelebos................hoe heet ze ook al weer??? Peijs......zucht zucht zucht :Z

Schurft vriendjespolitiek, en koekhappend society/ business Nederland met hun statistiekjes en hun reetlikkende theemutsende krantenjournalisten :X

Na Koos weer een ander op de schopstoel......... al stem je anders........... het blijft hetzelfde gelul keer op keer........alleen iemand anders die lult (excuse my language) ;)

etc. etc. etc. If you can't join the system, beat it!! :]
 
Verder natuurlijk redelijk triest dat de politiek "hardrijden" als een enorm probleem ziet. Dit is natuurlijk zo omdat er in dit zgn "probleem" ook een mooie oplossing zit nl inkomsten voor de overheid. Voor de motorrijders betekent dit gewoon dat de good old nummerboordenklapper weer geinstaleerd kan worden.

Het vrijgeven van de maximunsnelheid op bepaalde wegen zou volgens mij wonderen doen.

Kijk, dit klinkt nu interessant. Wat bedoel je precies met vrijgeven? Ik heb namelijk zelf altijd zoiets van waarom eigenlijk geen adviessnelheden op veel plaatsen (in Duitsland hebben ze dat ook op de snelweg :} ). Ik vind niet dat het dan een vrijbrief moet zijn om overal maar zo hard mogelijk te rijden, maar ik vind die snelheids"beperkingen" altijd zo overdreven. Wie bepaalt er wat wel of niet goed voor je is? De overheid? Die stellen die regels in. Maar op basis waarvan? Het is veiliger :? Dan vind ik dat we net zo goed met 50 over de snelweg moeten kunnen rijden, dat is toch nog veiliger, en datzelfde geldt voor 30? waarom geen 20 per uur? nog veiliger toch?

Ik wil maar zeggen: ik vraag me wel eens af of het grootste deel van de ongevallen daadwerkelijk gebeurt door te hoge snelheid. Ik vind het nog steeds een subjectief begrip. Als je op een lege snelweg rijdt is het heel anders dan wanneer je omsloten wordt door verkeer op een vierbaans snelweg, daar pas je je snelheid dan wel op aan. Ik denk (mind: DENK) dat veel meer ongelukken gebeuren door lui die stomme voorrangsfouten maken of twijfelachtig zijn in het verkeer, of met hele andere dingen bezig (bellen, kaartlezen, radio afstellen). No offence voor de rest maar ik ben van mening dat het beleid t.a.v. hardrijders (definieer: "hard"rijders, staat nu altijd in relatie met de geldende maximumsnelheid) erg overdreven is, het is ZO situatieafhankelijk (30 km in de bbk is hier en daar best nodig, maar op sommige plekken zo ZWAAR overdreven)...

My $0.02
KawaNinja600
 
Terug
Bovenaan Onderaan