ik zal aan jullie denken

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Zo zo, vandaag hebben jullie een toertocht. In Rotterdam is het kutweer, zo voel ik me ook. Er zit een ratel in mijn Soes, zo moet dus weggebracht worden.... minder...

Jullie in iedergeval veel suc6

 
Kzal ook aan jullie denken....






En ik baal wel lekker verder dat ik niet mee kan....
 
En ik baal wel lekker verder dat ik niet mee kan....

Ik ken er hier nog een :(

Jongens, inderdaad een hele fijne tocht toegewenst door het kneusje alhier en blijf vooral overeind, ehhh blijf op de fiets en ga er niet naast liggen (ooit als eens overeind door een bocht gegaan?)
 

Mmm...... :-( ben verzopen op mijn brommert... regenbroek ff vergeten... gelukkig was ik niet alleen. Mijn broertje is ook verzopen.
 
Vertel, vertel........

hehe, vertel? noujah, ze zijn dus maar tot mij thuis gekomen.. hebben me daar aan't smeken geweest of ze misschien heel eventjes binnen mochten komen.
Noujah, kon ik natiirlijk niet weigeren maar toenb'k ze dan eindelijk weer verjaagd had begon't weer te regenen.
Ik blij dat'k thuis was!
 
En nu wordt het afwachten wanneer ze weer posten dat ze veilig zijn aangekomen...... Ze zullen hopelijk wel zo verstandig zijn om eerst effe lekker te douchen en droge kleren aan te doen.....
 
yep..
zal wel meevallen, dacht dat ze snelweg gingen nemen en als je dan niet dom doet kan er weinig gebeuren toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan