Ik zal me even voorstellen

vioolet

Rookie
11 aug 2010
19
0
Hallo,

Ik ben Jolanda, ben 20 jaar, wonend in Etten-Leur en volg de opleiding tot operatieassistent.

Eind mei ben ik begonnen met motorlessen, met een tussenstop van een maand omdat mijn instructeur op vakantie was. Nu ondertussen weer een paar weekjes bezig. Ik mag voor mijn praktijkexamen rijvaardgheid 30 augustus op en heb net 10 min. geleden mijn theorie-examen aangevraagd die ik op 7 september ga doen.

Ben natuurlijk al aan het rondkijken geweest naar wat voor motor ik leuk vind en mijn oog is gevallen op de honda shadow. Nu wel even kijken of ik daar wel op mag rijden met mijn 20 jaartjes, anders wordt het een jaartje wachten,

Vroeg me af hoeveel uren les jullie gehad hebben voordat jullie je rijbewijs in the pocket hadden. En hoe moeilijk die (gevreesde) praktijkexamens zijn?
 
:W Welkom hier! Ik hoop later wat uitgebreider te kunnen antwoorden, maar:

- Maak eerst een proefritje voor je je keuze definitief maakt ;)
- Als je op je 20e afrijdt, zit je voor 2 jaar aan je 25 kW vast
- De meeste fietsen (en zeker de shadow) zijn gewoon terug te zetten naar 25 kW
 
oh god wist ik niet dankje wel.

Ik heb ook aan de wat grotere motoren zitten denken. mijn vader rijdt een honda pan en die vind ik ook erg leuk. Maar ben helaas maar 1.65 en weeg maar 56 kilo dus grote zware motoren gaan er voor mijn niet in zitten.

Dus ik bedacht begin lekker met een gewone kleine chopper. kan altijd nog naar groter

Heb trouwens wel gekeken of ik op de pan paste, maar helaas....
 
Hi Jolanda!

Welkom op t forum!!
Lekker rondblijven kijken en dan kom je vanzelf je schatje tegen :Y
 
Hey!
Allereerst welkom op het forum!
Examens zijn altijd momentopnames, je kan je alleen zo goed mogelijk voorbereiden. Waar het uiteindelijk op neerkomt, de aanhouder wint. En als je het nu haalt, ongeacht hoe vaak je ervoor nodig hebt, heb je over 20 jaar geen spijt dat je niet hebt doorgezet. ;)









Oh en ik heb er 3x over gedaan, dus ik spreek uit ervaring. :P
En natuurlijk is een Honda nooit verkeerd als eerste motor. (is echt zo)
 
Laatst bewerkt:
:W Jolanda
full
Suc6
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan