Ik zal me ook effe voorstellen

Sixthgear

Rookie
14 jul 2006
12
0
Emmeloord
Na al een tijd vaak op jullie forum te zijn geweest, en al heel wat heb gelezen vond ik het hoog tijd worden om me ook maar eens te gaan registreren hier.
ik ben sinds 5 jaar geleden helemaal verknocht geraakt aan het motorrijden, ik ben begonnen op een gsxr 750 K1.
Maar sinds februari 2006 ben ik de trotse bezitter van een geel zwarte gsxr1000 K5 waar nu ook een compleet arrow systeem onder hangt.

Zo dat was het denk ik zo'n beetje
 
Na al een tijd vaak op jullie forum te zijn geweest, en al heel wat heb gelezen vond ik het hoog tijd worden om me ook maar eens te gaan registreren hier.
ik ben sinds 5 jaar geleden helemaal verknocht geraakt aan het motorrijden, ik ben begonnen op een gsxr 750 K1.
Maar sinds februari 2006 ben ik de trotse bezitter van een geel zwarte gsxr1000 K5 waar nu ook een compleet arrow systeem onder hangt.

Zo dat was het denk ik zo'n beetje

Welkom op MF :W

En je heb een goeie fiets :Y ,alleen de rode uitvoeringen zijn wel sneller O-) })
Plaats even een paar piccie's van je fiets ,kunnen we hier weer gaan :9~
 
Laatst bewerkt:
Ok hierbij een piccie van toen ie nog origineel was ik zal later ook nog een een foto erbij doen met de Arrow uitlaat

full
.
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd hier ook nog een keer met de Arrow uitlaat, p.s rijden jullie ook wel eens tochten met elkaar soort van meeting of zoiets?

full
.



Wat voor gixxer rijd jij trouwens? Lenuzzz
 
Ik heb een grijs/zwarte SRAD uit '98 :) (zie bijlage)
Enne... er zijn hier regelmatig meetingen hoor!! De Mega Meeting is er zéker 1 die je in de gaten moet houden, maar er zijn bijvoorbeeld ook speciale gixxer-meetingen!
Meer hierover vind je in het subforum "Waar is wat te doen". Je hoeft je niet te vervelen iig ;)

Bijlage: GIXXER.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan