Ik zie geheimzinige dingen

Op vrijdag 29 maart 2002 20:01 schreef poohbeer het volgende:Kunnen we ook wel mee lachen hoor, je hebt nog geen ban of ernstige waarschuwing he :)
De mail is onderweg? ;)

Maar, het punt is gemaakt denk ik. Ik heb m'n deel weggehaald. Maar dat knopje omzetten is misschien toch wel een goed idee, je kunt echt een hoop rotzooi uithalen met dit trucje.
 
De mail is onderweg? ;)

Maar, het punt is gemaakt denk ik. Ik heb m'n deel weggehaald. Maar dat knopje omzetten is misschien toch wel een goed idee, je kunt echt een hoop rotzooi uithalen met dit trucje.
Dat weten wij ook wel maar we geven deze rechten in goed vertrouwen aan de users, aan hun dan de taak dat niet te misbruiken. :)
 
Hier was ik al bang voor toen ik de HTML enabled had...

HTML is zo uit te zetten hoor...

Hebben we er als doorsnee users dan überhaubt wat aan?
Anders kun je het beter weglaten toch?
'T is hier vergeven van die IT-grapjassen toch?
Leg anders ff de voordelen uit aan een niet IT-ER :} :} :}
 
Zulke geintjes bijvoorbeeld

Oftewl je kan code die men normaal gebruikt op webpagina's, dus gebruiken in je berichten hier op het forum. Mag van mij wel UIT! Voegt echt helemaal niets toe!

Totaal nutteloos
 
Laatst bewerkt:
Zulke geintjes bijvoorbeeld

Oftewl je kan code die men normaal gebruikt op webpagina's, dus gebruiken in je berichten hier op het forum. Mag van mij wel UIT! Voegt echt helemaal niets toe!

Totaal nutteloos

En plaatjes dan?
Zijn die ook afhankelijk van html ofnie?
 
Ik begin het te door te krijgen. Volgens mij hoeven we niet bang te zijn voor plaatjes ed, want die staan tussen [ ]. HTML staat zeker tussen . Goed meteen afschaffen die zooi.
 
En plaatjes dan?
Zijn die ook afhankelijk van html ofnie?
Niet als je het via de manier doet zoals dit forum het ondersteund.

Je kunt echter als je wilt ook wel via HTML een plaatje posten, dan gaat het via (zonder *)

Dit kan soms voordelen hebben, door width en height te gebruiken via die manier kun je dus een plaatje ook resizen, wat soms wel makkelijk is.
 
En wat zou je zeggen van een spelletje mijnenveger onder elke post })


Ph3aR mY 1337 |-|@[|<0r Skillz :P

(Geintje hoor, haal maar weg als je het niet leuk vindt)
 
Gaaf spel alleen is die computer veel te goed. :(

Nu al 3x verloren. |(
 
Laatst bewerkt:
gvd, ik moest nog 1 boot van'm :(

2e poginh: gewonnen! Als je die klote minesweepers maar snel genoeg hebt win je gegarandeert.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan