Ik zie geheimzinige dingen

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Af en toe zie ik de volgende tekst boven in de hoek van een Topic staan, en even later is het weer weg:

"Duderuud, ik zou HTML-tags uitschakelen in messages en signatures"

Foutje :?
 
Af en toe zie ik de volgende tekst boven in de hoek van een Topic staan, en even later is het weer weg:

"Duderuud, ik zou HTML-tags uitschakelen in messages en signatures"
:^

Ik had het vanmiddag al gemaild naar Duderuud waarom ik dat steeds te zien kreeg, maar ik heb nog geen antwoord gehad.
 
Kubiekdriehoekje is de schuldige!!

Hij heeft HTML verwerkt in zijn signature. Daardoor verschijnt die message. Daarom verscheen het bericht ook pas linksbovenin in dit topic zodra hij hier gereplied had!

Kijk maar eens naar zijn signature; daar staat niks, behalve een streep.
 
Laatst bewerkt:
Kubiekdriehoekje is de schuldige!!

Hij heeft HTML verwerkt in zijn signature. Daardoor verschijnt die message. Daarom verscheen het bericht ook pas linksbovenin in dit topic zodra hij hier gereplied had!

Kijk maar eens naar zijn signature; daar staat niks, behalve een streep.
Nu, zie ik het ook de bovenstaande tekst staat alleen in topics waar Kubiekdriehoekje heeft gepost.
Er is dus niets bovennatuurlijks aan. :P
Wel irritant overgens :(

P.s. Hoe doe je dat :?
 
Kubiekdriehoekje is de schuldige!!

Hij heeft HTML verwerkt in zijn signature. Daardoor verschijnt die message. Daarom verscheen het bericht ook pas linksbovenin in dit topic zodra hij hier gereplied had!

Kijk maar eens naar zijn signature; daar staat niks, behalve een streep.
Klopt bananeman, beter dat we er nu zo achterkomen, dan dat later een of andere onverlaat de boel echt verziekt. Je kan nl. ook over andermans reply heen schrijven, zodat het net is of ie wat anders heeft gezegd...
 
Klopt bananeman, beter dat we er nu zo achterkomen, dan dat later een of andere onverlaat de boel echt verziekt. Je kan nl. ook over andermans reply heen schrijven, zodat het net is of ie wat anders heeft gezegd...
Klopt. Gewoon spelen met de TOP property. Naja, geinig, maar het kan maar beter uitgezet worden. Hier kun je veel te veel flauwe dingen mee uithalen.

Iemand zou bijvoorbeeld "KAWA RULES" op het scherm kunnen zetten. ;)
 
ik zou willen vragen aan diegene met enige html kennis om zich te gedragen.
't Is of html aan of html uit snappie.
Uit is niet moeilijk hoor.. is maar 1 knopje verzetten.
 
ik zou willen vragen aan diegene met enige html kennis om zich te gedragen.
't Is of html aan of html uit snappie.
Uit is niet moeilijk hoor.. is maar 1 knopje verzetten.
HET IS MAAR EEN GRAPJE.

Zie ook het hack-topic. Was ook een grapje. Van een mod, wel te verstaan.

Maar ik haal mijn deel al weg, laat dat knopje maar met rust... :z
 
ik zou willen vragen aan diegene met enige html kennis om zich te gedragen.
't Is of html aan of html uit snappie.
Uit is niet moeilijk hoor.. is maar 1 knopje verzetten.
Ik zou het uitzetten pooh, kwaadwillende kunnen hier veel te veel mee. Als het mogelijk is zou ik de STYLE= en DIV tags blokeren
 
HET IS MAAR EEN GRAPJE.

Zie ook het hack-topic. Was ook een grapje. Van een mod, wel te verstaan.

Maar ik haal mijn deel al weg, laat dat knopje maar met rust... :z

Kunnen we ook wel mee lachen hoor, je hebt nog geen ban of ernstige waarschuwing he
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan