Ik zie het niet!!

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Mooie grafiek hieronder, gedownload van een amerikaanse site, maar het is mij niet duidelijk WAAR het nu precies om gaat. Zijn het PK's...is het een vermogenscurve, of is het een bepaald voltage bij de bougies?

misc.php


Wat hier gemeten wordt is voor en na montage van een ampiflier voor de bougies (de "sparks")

Dit is het apparaat:
evol3.jpg

New Volt Electronic Ignition Amplifier Kit


This electronic ignition amplifier kit was developed specifically for the Aprilia RSV Mille. This unit, with its simple custom plug-in harness, helps produce a more complete burn by basically “supercharging” your coils for increased spark energy.

Important features and benefits:

* Greatly increases current available at the plugs
* Ideal for use with high flow air filters and exhaust
* Simplified wiring designed for quick installation
* Built-in diagnostic led
* Product Number 80007 allows you to infinitely adjust the output from 12 to 20 volts
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat het helpt, ech nie

Er bestaan geen kastjes die je er zomaar tussen kan prikken en die dan er voor zorgen dat je een sterkere vonk krijgt.


PURE BULLSHIT

Laat je aub niet in de maling nemen, zonde van je geld.
 
Denk je dat het helpt, ech nie

Er bestaan geen kastjes die je er zomaar tussen kan prikken en die dan er voor zorgen dat je een sterkere vonk krijgt.


PURE BULLSHIT

Laat je aub niet in de maling nemen, zonde van je geld.
klopt helemaal !!!
straks ga je nog geloven in trafo's met eikenhouten kernen, en rubberelectrodes om bamboe hout te lassen !!!! :+


ff wakker worden !!!
 
Op donderdag 30 mei 2002 17:16 schreef Gizzmo13 het volgende:
Denk je dat het helpt, ech nie

Er bestaan geen kastjes die je er zomaar tussen kan prikken en die dan er voor zorgen dat je een sterkere vonk krijgt.


PURE BULLSHIT

Laat je aub niet in de maling nemen, zonde van je geld.

|(
Er bestaan dus wel degelijk kastjes die je ertussen kunt prikken en die een sterkere vonk leveren, die kastjes noemen ze versterkers :+ . En kunnen overal voor gebouwd worden.

Ik ben het met je eens dat het complete onzin is. Een standaard motor ontsteekt echt wel goed.
Misschien als je bougies compleet gaar zijn dat dit ding er verbetering in kan brengen... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan