ik zit in een motor depressie..

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
na 3 weken te hebben rondgescheurt in het prachtige oostenrjik (incl GrossKlockner :} ), duitsland en afsluitend een paar dagen Ring }) :9 , kom ik terug in NL.

om geveld te worden door de kut-heid van dit land. de snelheidslimieten zijn om te janken '( , de politie veelvuldig aanwezig :r en stervensdruk :( .
aan de pomp betaal ik meer dan 20 euro voor een tank |( , en het belangerijkste: de omgeving. :Z

ik heb wel zin om te rijden maar als ik dan moet bedenken waar ik heen zal gaan zinkt die zin weer ver weg. ik kan via overvolle dijken gevuld met fietsers, auto's, wandelaars, skeeleraars etc., of tussen de weilanden in ruitpatroon oersaai maar wat rechte wegen rijden.
alles is saai, zelfs mijn nieuwe titanium sliders kunnen me niet redden.

snif wat moet ik doen? (behalve emigreren waar ik het geld niet voor heb) ;(
 
Als je ketting nou af was, kon je net zoals ik 3 week wachten verdorie.
Maar in tegenstelling tot jou wil IK WEL RIJE!!!!!! :o Ookal is het inderdaad niet als voor mij zuid frankrijk.
 
... maar als ik dan moet bedenken waar ik heen zal gaan zinkt die zin weer ver weg. ik kan via overvolle dijken gevuld met fietsers, auto's, wandelaars, skeeleraars etc., of tussen de weilanden in ruitpatroon oersaai maar wat rechte wegen rijden.
alles is saai, zelfs mijn nieuwe titanium sliders kunnen me niet redden.

snif wat moet ik doen? (behalve emigreren waar ik het geld niet voor heb) ;(

Als je ketting nou af was, kon je net zoals ik 3 week wachten verdorie.
Maar in tegenstelling tot jou wil IK WEL RIJE!!!!!! :o Ookal is het inderdaad niet als voor mij zuid frankrijk.


Ik zie hier mooie mogelijkheden... ;)
 
ga verhuizen richting grens, ik woon vlak bij Nijmegen en zit binnen 15 minuten in Duitsland, heerlijk knallen zonder al te veel snelheidscontroles
 
Ik heb net hetzelfde, rij echt niet meer graag in Vlaanderen.
Gelukkig kan ik als ik wat tijd heb in een klein uurtje in de Eifel zijn waar het heerlijk rijden is :] .
Dat doe ik dan ook veelvuldig.

Als ik een kort tochtje in de buurt wil maken, als ik echt zin om motor te rijden, maar niet veel tijd het, dan zakt de moed mij ook in de schoenen als ik aan de klotewegen en klote verkeersomstandigheden hier denk. Eén grote bebouwde kom is het zonder hoogteverschillen, mooie bochten en goede wegen.

You're not alone ...
 
Ik heb hetzelfde probleem, nederland is een echt anti motorland. '(
Op de enkele weggetjes waar je nog leuk kon rijden ligt nu of een drempel of een agent met lasergun.
Als je eenmaal in het buitenland hebt gereden is er hier geen f*ck meer aan.
Ik probeer dan ook zoveel mogelijk in het buitenland te rijden.
Kost idd een paar centen maar denk aan de boete's die je bespaard.
Doe gewoon eens af en toe een weekendje Eifel/Ardennen en probeer je tot aan de grens niet al te veel te ergeren (ik weet dat t moeilijk is !)
Mijn motor komt tussen mij buitenlandtrippies de garage nauwelijks meer uit, en als ik het dan toch weer eens waag op de nederlandse wegen kom ik zwaar gefrustreerd terug.
Gelukkig heb ik dit jaar nog een ritje Dolomieten/Gardameer voor de boeg en ga ik komend weekend de Eifel (net als afgelopen weekend) weer onveilig maken. :]
Veel sterkte !
een lotgenoot ;)
 
wees blij dat je kunt rijden, mijn motor is al meer dan 2 weken stuk :( pas vanaf maandag kan ik hopenlijk weer rijden.

en zo erg is nederland toch niet? ok, rijd pas een paar maanden maar hier in friesland kun je nog leuk rijden vind ik....
 
wees blij dat je kunt rijden, mijn motor is al meer dan 2 weken stuk :( pas vanaf maandag kan ik hopenlijk weer rijden.

en zo erg is nederland toch niet? ok, rijd pas een paar maanden maar hier in friesland kun je nog leuk rijden vind ik....

Ja Friesland is best leuk, jullie hebben tenminste nog bochjes.
Groningen is alleen rechtuit en we hebben alleen maar troep op de weg.
Meestal wijk ik uit naar Friesland of Duistland. (woon mooi dicht bij allebei :P )
 
ik kom net van een 4 weekse vakantie van de domunicaanse replubliek af en je wilt niet weten hoe lkr het rijden dan weer is :) alles voelt gelijk weer lkr aan echt super is dat dus gewoon ff de motor paar weken in de garage laten staan dan komt de zin wel weer heb net hele tijd zitten te rijden maar heb het gevoel dat het 4 uur savonds is en niet 1 uur snachts (stomme tijdsverschil :P )
 
En maar klagen :( Ben al bijna 3 weken niet in staat om te rijden. ;( Heb al bijna 3 weken vakantie en zit op 1 dag na al net zo lang met een ontsteking in me knie B|
Dus niet alleen me vakantie naar de donder, maar ook nog helemaal niet kunnen rijden :( ....maar gewoon doorgaan met klagen hoor Baka :r :r


Met een beetje geluk kan die 4e week vakantie het nog een beetje goedmaken :} :]
 
Laatst bewerkt:
Ja, ken het gevoel (zie onderschrift).

Gelijk nieuwe tripjes plannen is een goede remedie en de Eifel is niet ver en daar schijnt het al weer leuk sturen te zijn.
 
ik ken het gevoel. Dat is ook één van de redenen waarom ik met mijn eigen motor niet meer in Nederland rijdt, behalve om in het buitenland te komen. Een dagje toeren doen we wel in de Eiffel of het Schwarzwald. En dan niet in het weekend, maar een gewone doordeweekse dag. Dan kun je tenminste nog lekker blazen.
 
na 3 weken te hebben rondgescheurt in het prachtige oostenrjik (incl GrossKlockner :} )
Die is :9~ en die hoop ik volgende week ook te gaan rijden! Alleen is er nu wel erg veel regen...


En maar klagen :( Ben al bijna 3 weken niet in staat om te rijden. ;( Heb al bijna 3 weken vakantie en zit op 1 dag na al net zo lang met een ontsteking in me knie B|
Dan ben je toch ziek, kost je toch geen vakantiedagen? Of zou je gewoon kunnen werken?
 
ik vind idd ook dat luxemburg of iets dergelijks veel bete3r is als dit,maar ik kan echt niet mijn motor laten staan om maar niet in nederland te gaan rijden,hou ik nooit vol :)
 
na 3 weken te hebben rondgescheurt in het prachtige oostenrjik (incl GrossKlockner :} ), duitsland en afsluitend een paar dagen Ring }) :9 , kom ik terug in NL.

Je bent gewoon een verwend jong !!! ;)

Je moet hier in NL de kleine dingetjes waarderen (of je routes beter uitstippelen)
 
jammer genoeg heb ik niet al te veel geld/tijd om ff naar het buitenland te gaan. doe soms wel ff een weekendeje Ring, maar het is niet dat je nog ff de motor pakt voor een uurtje.
Ik heb hem wel helemaal schoon gemaakt (zo ver dat nog ging) daar was ik een halve dag mee bezig en de oudste muggies krijg ik er nog niet vanaf.
nou ja ik denk dat een tijdje niet rijden idd wel helpt en aangeiwen mijn studie van 4 jaar over 3 weken begint zal ik dan wel gedwongen zijn minder te rijden.
daarna zal ik wel weer aardig zin hebben :]
 
na 3 weken te hebben rondgescheurt in het prachtige oostenrjik (incl GrossKlockner :} ), duitsland en afsluitend een paar dagen Ring }) :9 , kom ik terug in NL.

om geveld te worden door de kut-heid van dit land. de snelheidslimieten zijn om te janken '( , de politie veelvuldig aanwezig :r en stervensdruk :( .
aan de pomp betaal ik meer dan 20 euro voor een tank |( , en het belangerijkste: de omgeving. :Z

ik heb wel zin om te rijden maar als ik dan moet bedenken waar ik heen zal gaan zinkt die zin weer ver weg. ik kan via overvolle dijken gevuld met fietsers, auto's, wandelaars, skeeleraars etc., of tussen de weilanden in ruitpatroon oersaai maar wat rechte wegen rijden.
alles is saai, zelfs mijn nieuwe titanium sliders kunnen me niet redden.

snif wat moet ik doen? (behalve emigreren waar ik het geld niet voor heb) ;(
:^
 
Kom bijna niet buiten nl. en toch rij ik liefst (nog) elke dag ff.Ik moet dus ook maar niet naar al die leuke stuurlanden gaan. :)

Sterkte met je Depressie.
 
Ik herken dit wel ja. Ik heb dat elk jaar na de vakantie weer. Nederland is een overvol, veel te klein en bekrompen klote land. Maar wel MIJN kloteland. Dat is dan weer de andere kant.

Het is dat ik mijn meissie niet zo gek krijg maar anders zat ik allang in Australië of Nieuw Zeeland (serieus BIJNA gedaan).

Mazzel,

Roland
 
Terug
Bovenaan Onderaan