Ik zoek een Helix of Spazio

BLOKJE 52

Rookie
7 okt 2009
3
0
Harderwijk
Een poosje geleden heb ik het voorrecht gehad om een stukje op een Honda Helix te mogen rijden. Ik was meteen verkocht en wil er nu ook een hebben. Er staan er maar weinig te koop op internet. Op marktplaats zag ik wel een heel mooie. Zoek maar eens bij motoren onder Honda Spazio. Het is die rooie met de vlammen op de zijkant. Omdat het Helix/ Spazio wereldje maar klein is denk ik, vroeg ik mij af of een van jullie die machine kent? Zo ja, zou diegene via een PB mij hierover willen berichten hoe die machine is.
De machine is van 1997 en volgens de verkoper als nieuw. Hij vraagt er 1450,= voor. Is die prijs wel reeel?
Al vast bedankt voor jullie reacties.
 
hoi,blokje 52,ja dom hoor om een stukje te gaan rijden,nu ben je ook besmet door het bobsleevirus. :Y ik heb even gekeken op mp en hij ziet er wel goed uit,prijs is wel reeel als hij maar 15.000 heeft gelopen.zag alleen dat er dringend olie ververst moet worden[indicator staat op rood]als het bouwjaar 1997 is dan is het een van de laatste !de vlammen vind ik naadje moet je echt leuk vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan