Ik zoek een motor ;)

mlot

Rookie
8 mei 2014
8
0
Utrecht
Hallo

Ik ben op zoek naar een motor, momenteel nog aan het lessen, maar ik hoop in juni mijn examen te halen. Dus ben ik natuurlijk al een tijdje aan het rondkijken. Heb een aantal mooie motoren gezien.... maar bij wat ik echt mooi vond heb ik helaas mis gegrepen...

Dus ik dacht laat ik het ook via deze weg proberen, je weet maar nooit....
Wat zoek ik? Een goed werkende (degelijke/robuuste/betrouwbare, weinig onderhoud), mooie (kleurtje is leuk,hoeft niet persé, maar geen zebraprint ofzo.. ;)), beetje “ouderwets” (denk Kawasaki Z 650, Yamaha XJ 650, Suzuki GS 750 / Gs 850 G Honda cb 750 (four).... bmw r75... Helaas vallen die laatste sowieso buiten mijn buget haha (ongeveer 800-1100 euro) er is vast nog veel meer wat ik mooi vind wat daar op lijkt... maar dan heb je een idee...)

En verder.... tja... een motor waar en misschien zelfs nog deze nazomer mee naar Kroatie zou kunnen rijden voor een vleermuis congres :]

Omgeving Utrecht is handig, maar ik ben ook regelmatig in Zeeland of de Achterhoek, en wil er best voor reizen...Dus... Heb je iets?... weet je iets?... ik hoor graag van je

Alvast bedankt! *O*

groet!

Marlot
full
 
Gpx600R bj 96 met 15300 echte km's, deze heeft kort geleden een kleine aanvaring met een fazant gehad vr pr 600.
 
Laatst bewerkt:
Een maat van mij heeft een 94er gsx-f 600cc te koop. Een oerdegelijke betrouwbare en fijne sport-tour machine in een opvallende gele kleur.

Algeheel in goede staat, ook technisch. Moet een ander kuipruitje gemonteerd worden.

Vraagprijs 850 is nog onderhandelbaar.

Graag je reactie op Martijn 1178 @ Gmail.com (alles aan elkaar geschreven)

Dan kan ik je meer info en foto's sturen.
 
Hoi ik ben de verkoper van de XJ900 die hierboven al gelinkt werd. Ik zou m naar Utrecht kunnen brengen als je je a nog niet hebt!
 
Hallo,

Is dit wat voor je? De ex-opstapmotor van mijn vriendin.

Diversion 600 uit 92 kleur rood.
Technisch goed.
72000 km
Prijs 650,00

Stuur even je mailadres voor foto's via pm of naar mafkeezzz1981@hotmail.com
 
Wow wat een reacties allemaal! bedankt, ik zal ze allemaal even goed bekijken... ik mag onbeperkt kw, goede aanvulling idd...
 
Wat vind je van een XJ600 F uit '91 met lage kilometerstand.
En dan de licht grijze variant.
 
goedenavond Marlot,

ik heb een honda VFR750 staan met 36000 kilometers.
is afgelopen winter een project geweest, loopt als nieuw.
heb er 4 maanden aan gewerkt, dat kun je dan ook zien op de foto.
vraagprijs is rond 1200 maar een goed bod is welkom.
motor staat ook op speurders onder honda VFR met telefoonnummer.
ik hoor je wel,
groet,
C. de jong
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan