Ik zoek een motormaatje

eerst kijken en proberen, het onderstreepte gedeelte is een LINK en die kan je aanklikken en dan kom je in het apeldoorn topic!

Apeldoorn part 16

Stel je daar, in dat topic, eens voor!

:)


Oftewel je gaat met het pijltje van de muis op de link staan en klik dan op de rechter muisknop :P
Dan gaat er een andere wereld voor je open denk ik :o

:+ :+ :+



P.s. Welkom op het Motor-Forum :W

~[Edit] zag dat je al 1 jaar, 4 maand, 17 dagen en 16 uur geregistreerd bent. :X _O-
 
Laatst bewerkt:
Oh mijn god.

Bier - check
Chips - check


P.S. als je op dat onderstreepte tekstje gaat staan en je klikt met links op i.p.v. rechts, gaat het nog makkelijker. :Y
 
Laatst bewerkt:
Oh mijn god.

Bier - check
Chips - check


P.S. als je op dat onderstreepte tekstje gaat staan en je klikt met links op i.p.v. rechts, gaat het nog makkelijker. :Y

Nee dat is een slecht advies! Als je met links klikt dan ben je aan de grillen van die vermaledeide ontwikkelaars opgeleverd of ja een nieuw browserscherm krijgt of niet. Met rechts heb je daar ZELF controle over.
 
Nee dat is een slecht advies! Als je met links klikt dan ben je aan de grillen van die vermaledeide ontwikkelaars opgeleverd of ja een nieuw browserscherm krijgt of niet. Met rechts heb je daar ZELF controle over.


Maar de beste man is geloof ik al blij dat het hem lukt om uberhaupt hier een reply neer te pennen. Alstie met rechts op de link klikt krijgt hij een 'schermpje' met 'allemaal vragen', dan istie nog geen steek verder. B|
 
Ik verveelde me en dacht, kom, laat ik eens je sig checken.

Totaal = geen 1250 cc, maar 1244!
Fzs heeft een slagvolume van 599cc en de cb400n heeft 395cc's :P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan