Ik zoek een motormaatje

Pas op voor je koekjes !!


_O-

btw babak zoekt volgens mij iemand waarbij hij/zij achterop mee kan rijden, want zijn/haar fireblade is veranderd in een cbr600 daarna in een TL en nu mist hij wat onderdelen :? (m/v is vanwege Lu... die terug is volgens mij :P)

Koekjes :9~ *O* *O* *O*
 
maar ik blijf me afvragen op wat voor merk/type motor zijn kat nu eigenlijk zit op deze afbeelding ??


[afbeelding]


cbr600 oud model :?


Overduidelijk een CBR600Fvan 90 of 91...


*O* ben niet de enige *O*


Hallo allemaal de kat zit op een honda cbr 600 f mijn kat heeft net zijn motorrijbewijs
baksteen jij bent geweldig de foto is voor iemand anders |( bij Apeldoorn part 16 ik wau alleen de breede van mijn achter band dat bijna de zelfde is laten zien


O-)



tsjah... eerst lezen, ondertussen quoten, en dan er achter komen dat er meer zijn die me voor waren |(

heb verder ook niks nuttigs bij te dragen aan dit topic :N
 
Boos B, ik hoop dat het niet kunnen slapen vanavond, niet komt omdat je niet meer genoeg vel over hebt om over je ogen te leggen. :+
 
Nee dat is een slecht advies! Als je met links klikt dan ben je aan de grillen van die vermaledeide ontwikkelaars opgeleverd of ja een nieuw browserscherm krijgt of niet. Met rechts heb je daar ZELF controle over.
Of gewoon middel klik in mijn mozilla. *O*

edit
had niet gezien dat er al 4 pagina's waren.
[me="orriens2"]moet echt eens minder bier zuipen[/me]
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of dit van de mods mag, maar na de zoekfunctie te hebben misbruikt op lucie starink.. moest ik wel bijna het hele topic doorlezen. _O- _O-

he nada ik zoek serius een moter om foto,s op te maken ok omdat ik dat leuk lijkt ja maar ik vind het lulig dat jullie me overal op lopen te zoeken ok"

Wat een vrouw wijf slet hoer. _O- _O-

Weet iemand of ze nog steeds actief is op het internet? En wat voor foto's werden er nou geplaatst? (allemaal verwijderd) Of wil ik dat niet weten? :P

~[edit] Laat maar gevonden. Rillingen lopen nu al over mijn rug, gatverdamme wat is ze een vies wijf. _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of dit van de mods mag, maar na de zoekfunctie te hebben misbruikt op lucie starink.. moest ik wel bijna het hele topic doorlezen. _O- _O-Wat een vrouw wijf slet hoer. _O- _O-

Weet iemand of ze nog steeds actief is op het internet? En wat voor foto's werden er nou geplaatst? (allemaal verwijderd) Of wil ik dat niet weten? :P
Geloof me, je wilt het niet weten. Zoek in images.google.something maar op en ga niet huilend terug komen, dat je net als ik weer niet kan slapen...

en nee, dat heeft niets met vellen.... lemmie rephrase that... heeft niets met mijn lichamelijke gesteldheid te maken....

edit: shite... te laat met mijn waarschuwing -O-
 
Laatst bewerkt:
Geloof me, je wilt het niet weten. Zoek in images.google.something maar op en ga niet huilend terug komen, dat je net als ik weer niet kan slapen...

en nee, dat heeft niets met vellen.... lemmie rephrase that... heeft niets met mijn lichamelijke gesteldheid te maken....

edit: shite... te laat met mijn waarschuwing -O-

_O- _O-
BasE heeft het echt goed aangepakt om met haar te msnen. Heeft ie haar nog geneukt? :r :+

(sorry B, kon het niet laten :X http://members.lycos.nl/luvtyger/hpbimg/tgezicht.JPG )
 
Laatst bewerkt:
Ach gut, die arme Lucy heeft wel een verpletterende indruk achtergelaten. De beste meid wilde alleen maar een paar leuke/spannende/verrassende? foto's maken op iemands motor. Al een hele tijd geleden, maar voor diegenen die toen al actief waren op M-F, is alleen de naam Lucy al een begrip geworden en weet iedereen weer gelijk wie er bedoelt wordt als die naam valt. :o :o :o

Maar eerlijk is eerlijk....ook ik heb kromgelegen van het lachen in die topic, destijds....
Ze vroeg er (helaas) zelf ook om, door zich zo te "presenteren"... :X

Maar ik hoop dat het haar goed gaat..met of zonder de motor/tijgertanga/lelijk gebit etc. :+
Ach....zij wil vast en zeker wel het nieuwe "motormaatje" worden, als Babak het maar wel ff lief vraagt. :+
 
Laatst bewerkt:
Hey weer zo'n typisch maandagavond-zwaai-topic :W
Maareh.... TS zoekt een motormaatje die dan bij hem achterop kan.... Is dat 2007-style Breezah-taal om te zeggen dat ie een lekker wijf zoekt om te prakken :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan