Ik zoek een paar logo's

lynx84

MF veteraan
8 nov 2008
2.439
11
Zuid Holland
Ik zoek een paar logo's maar omdat ik niet weet waarvoor ze staan krijg ik duizenden afbeeldingen op Google bij de afbeelding. T gaat om de logo's IP en MS
100_1299.jpg


stickers zijn versleten en heb nieuwe nodig maar kan de logo's niet vinden omdat ik niet weet wat de betekenis van de letters zijn. Heb echt de logo's nodig om op sticker te laten zetten.

Wie helpt me aan de logo's?

O ja ander vraagje, dat ronde metalen deksel onderop waar honda op staat. Hoe heet dat?
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een paar logo's maar omdat ik niet weet waarvoor ze staan krijg ik duizenden afbeeldingen op Google bij de afbeelding. T gaat om de logo's IP en MS[afbeelding]

stickers zijn versleten en heb nieuwe nodig maar kan de logo's niet vinden omdat ik niet weet wat de betekenis van de letters zijn. Heb echt de logo's nodig om op sticker te laten zetten.

Wie helpt me aan de logo's?

O ja ander vraagje, dat ronde metalen deksel onderop waar honda op staat. Hoe heet dat?


Een Honda met Aprillia stickers :? Vreemde combi maar goed... Dat ronde metalen deksel is geloof ik de carterdeksel, daar achter gebeurd het een en ander... ;)
Waar die andere logo's/merken voor staan weet ik niet... Misschien nog ff googelen op de site van Honda Aprillia racing onder het kopje sponsors oid?
 
Een Honda met Aprillia stickers :? Vreemde combi maar goed... Dat ronde metalen deksel is geloof ik de carterdeksel, daar achter gebeurd het een en ander... ;)
Waar die andere logo's/merken voor staan weet ik niet... Misschien nog ff googelen op de site van Honda Aprillia racing onder het kopje sponsors oid?


:^
Beetje vreemd maargoed....

Italiana Petroli: http://www.brandsoftheworld.com/search/89301424/54347.html?sort=name

In een vectorieel bestand meteen, MS logo staat er misschien ook op ;)
 
Carterdeksel zit toch aan de andere kant :? Wat hij bedoelt is de dynamo deksel :)
 
ja iedereen heeft t over die aprilia sticker. Heb me een tijdje geleden laten vertellen dat Honda een periode heeft gereden met deze stelling maar goed, ik erger me er niet aan. Is toch niet van mij maar wil m netjes terug geven.

en thanx trouwens. Mocht iemand weten waar MS voor staat hoor ik t graag
 
Laatst bewerkt:
ja iedereen heeft t over die aprilia sticker. Heb me een tijdje geleden laten vertellen dat Honda een periode heeft gereden met deze stelling maar goed, ik erger me er niet aan. Is toch niet van mij maar wil m netjes terug geven.

De motor is niet van jou, je bent gevallen en zoekt nu origineel spul om net te doen alsof je niet bent gevallen? :z
 
De motor is niet van jou, je bent gevallen en zoekt nu origineel spul om net te doen alsof je niet bent gevallen? :z

nee hoor hij weet t. Enige wat beschadigd is is die deksel en hele lichte kapschade. Is overigens weg te werken. Spiegeltje is ook niet bijzonder kost 18eu bij motoport. Was echt domweg omgevallen tijdens optrekken in de bocht vanuit stilstand en uitvallen in zn 1 door de koppeling te snel op te laten komen en viel op me dus t viel mee.
 
Hallo,

misschien heb je hier wat aan:

www.brandsoftheworld.com

dit is een site waar je zeer veel originele logo's kan downloaden in EPS formaat ( vectorieel).
Hier heb ik zelf al zeer veel bruikbaar materiaal afgehaald.

--> zowel van firma's als van muziekbands bijvoorbeeld...

veel succes!

dries
 
Hallo,

misschien heb je hier wat aan:

www.brandsoftheworld.com

dit is een site waar je zeer veel originele logo's kan downloaden in EPS formaat ( vectorieel).
Hier heb ik zelf al zeer veel bruikbaar materiaal afgehaald.

--> zowel van firma's als van muziekbands bijvoorbeeld...

veel succes!

dries


_O-

|(
Lezen mensen eigenlijk nog voorgaande reacties?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan