ik zoek info over tweedehandsscooter voor vader

stevo-GSXR

Rookie
26 jan 2005
1
0
BAAL
Hoi ik ben op zoek naar meer info over een scooter Honda @125 van het jaar 2001
Mijn vader zou deze eventueel willen kopen om mee te kunnen nemen met zijn mobilhome. Kan er mij iemand zeggen wat deze motor nieuw zou kosten
 
Ik heb alleen de @150 in de lijst staan, die koste in 2001 € 4536,- excl. 170,- afl.kosten.
 
:^

125cc is officieel een motor, heb je ook een motorrbw, kenteken etc voor nodig :)
Net zoals voor een Ferrari heb ik voor mijn Seat Arosa ook een autrbw, kenteken etc nodig om er mee op de openbare weg te mogen rijden...
Maar idd volgens de wet is het een motor. Maar die zegt wel meer dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben...

Maare... Welkom.
 
staat toch gsxr in ze naam verder hoef je niet te kijken...maar eeh die smoes van het is voor me vader is wel heel slapjes he :]
 
Net zoals voor een Ferrari heb ik voor mijn Seat Arosa ook een autrbw, kenteken etc nodig om er mee op de openbare weg te mogen rijden...
Maar idd volgens de wet is het een motor. Maar die zegt wel meer dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben...

Maare... Welkom.

Waar jij het wel of niet mee eens bent, doet hier niet ter zaken, hij heeft een vraag over een 125cc motor, dat het hier een motor scooter betreft, sow be it ;)
 
Daar ben ik het dus niet mee eens ;)

jij bent het er niet mee eens dat hij een vraag heeft over een 125cc motor :?

Best raar... maar als je het er niet mee eens bent hebben we nog 89.000 andere topics waarin je je kunt vermaken, niet in dit topic ;)
 
jij bent het er niet mee eens dat hij een vraag heeft over een 125cc motor :?

Best raar... maar als je het er niet mee eens bent hebben we nog 89.000 andere topics waarin je je kunt vermaken, niet in dit topic ;)
Of ik snap jouw gevoel voor humor niet, of jij het mijne niet :?
[hintmodus]
het begint met woord en het eindigt op grap
[/hintmodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan