Ikke helemaal nieuw

Toyota Tuner

Rookie
8 sep 2004
25
0
woerden
Ik weet helemaal niets van motoren, maar ik mag volgende week met mijn eerste motorrijles gaan beginnen. :]
Ben 22 jaar oud en heb al wel 3 jaar autorijbewijs.

Nou ben ik inmiddels ook al naar wat motoren aan het kijken. Ben op zoek naar een sportief model met een budget van ongeveer 2500 euro. (Zag al een topic staan over Kawasaki ZXR 400)
Hebben jullie nog suggesties wat er nog meer in die richting valt ? (ben groot aanhanger van japans spul (vandaar ook Toyota :} )

in woon in Woerden (UT) weet iemand waar ik met een klein budget een motorpak / helm kan krijgen.

Alle suggesties / info is welkom !
 
Welkom op MF en have fun...... :)

full


Hij smelt voor japs...........(geintje)
 
Welkom!

Liefhebber van een japanse auto (Toyota Corolla T-sport), maar ook liefhebber van Italiaanse motoren (Ducati 748).
 
in woon in Woerden (UT) weet iemand waar ik met een klein budget een motorpak / helm kan krijgen.

Alle suggesties / info is welkom !
Welkom,

gelijk maar ff een waarschuwing!! koop NOOIT een motorpak / helm omdat die lekker goedkoop is, koop veilig spul of koop nix, kost wat meer maar dat spul moet je leven redden, ook in de veilige "klasse" kan je aanbeidingen vinden, b.v. helm met desing van vorig jaar of een helm zonder stikkers is goedkoper dan met.
 
Nou zoiets bedoel ik idd. ik hoef niet het nieuwste spul als het maar goed is. dat het een pak van 2 jaar oud is zal me een rotzorg zijn
 
je weet wel dat dit een :] motorforum is!!!! je kan beter je icoon veranderen naar dit:
full




:+
 
Welkom op het gezelligste forum van NL!

hmm... beetje :r ?


@Cranium: mbt je signature -> ken je http://www.thieme-nijmegen.nl (Thieme MediaCenter Nijmegen)? Open sollicitatie sturen kan geen kwaad toch? Las in Grafisch weekblad van paar weken terug (sorry, vakantie!) dat ze DTP-er zochten.
 
ik zie het al weer, mag weer weinig vrienden als toyo rijder, ieder zijn smaak. maar gelukkig hoop japanse motoren dus vooruit
 
ik zie het al weer, mag weer weinig vrienden als toyo rijder, ieder zijn smaak. maar gelukkig hoop japanse motoren dus vooruit

Om je gerust te stellen: Achter het huis 2 Japanse motoren, voor het huis twee Toyo Starlet + Corolla... ;)

Weer vriendjes?
full
 
Ook welkom hier....

En pronken met een motor die je niet hebt is ook al zoiets he, dan maar beter iets waar iig nog een motor onder de kap zit :}
 
Welkom op het MF!

Kijk eens op marktplaats vaak kan je daar nog goede 2e hands combi's vinden.

Zou alleen de helm nieuw aanschaffen! Oh en Termaat motoren in nijmegen heeft vaak ook leuke aanbiedingen voor pakken en helmen. En met een beetje leuke babbel kan je er meestal ook nog wel iets vanaf lullen.

Succes :]
 
Oke dan, tot zover bedankt voor de tips. helm wil ik inderdaad nieuw kopen want je weet nooit of er al een x iemand mee door de lucht is gevlogen. Ik heb trouwens ook nog een helm van 5 jaar oud uit mijn brommertijd.
het is een MT power K maat 56/57 en weegt 1330 gram.

Mag je zo'n brommerhelm gebruiken op de motor ? of zit daar verschil in.
 
Welkom op het gezelligste forum van NL!

hmm... beetje :r ?


@Cranium: mbt je signature -> ken je http://www.thieme-nijmegen.nl (Thieme MediaCenter Nijmegen)? Open sollicitatie sturen kan geen kwaad toch? Las in Grafisch weekblad van paar weken terug (sorry, vakantie!) dat ze DTP-er zochten.
:} , die ga ik zo ff schrijven, welk blad is dat eigenlijk??
 
Oke dan, tot zover bedankt voor de tips. helm wil ik inderdaad nieuw kopen want je weet nooit of er al een x iemand mee door de lucht is gevlogen. Ik heb trouwens ook nog een helm van 5 jaar oud uit mijn brommertijd.
het is een MT power K maat 56/57 en weegt 1330 gram.

Mag je zo'n brommerhelm gebruiken op de motor ? of zit daar verschil in.
waarom denk je dat het een brommerhelm helm is??? daar zit dus wel verschil tussen en het word aangeraden om een helm te gebruiken die niet ouder dat 6 jaar is.
 
O, ......
Ja zoals ik al zei, ik weet helemaal niets van motoren en dus ook niet het verschil tussen een brommerhelm en een motorhelm.

Ik zag trouwens dat je 3 verschillende helmen hebt (full face, open helm en 1tje met een kinstuk wat wegdraaid)
wat is aan te raden ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan