Ikke is nieuw hier

Goeie morge tijge(r)tje, poeh hier leuk dat je d'r bij bent . Kan het kloppen dat je wel eens bij de pomp van evert woudenberg bent geweest mmet nog iemand met een motor? in mijn beleving nl wel.

Groeten uit Lieren good luck.
 
ook welkom he... stoer pak!

full
 
Goeie morge tijge(r)tje, poeh hier leuk dat je d'r bij bent . Kan het kloppen dat je wel eens bij de pomp van evert woudenberg bent geweest mmet nog iemand met een motor? in mijn beleving nl wel.

Groeten uit Lieren good luck.

Damn, nog geen eens MFstickers en nu al gespot!
Was even een rondje (of 15) klaverblad wezen rijden (schaamrand weg! :] :]
Maar met je geheugen is niks mis, want das al wel een maandje of anderhalf geleden denk ik. :} :}
 
welkom op MF

echt een super pak, alleen nu moet je wel trouw blijven aan yamaha...hopenlijk bevalt ie :)
mooie helm ook, mooi koppie ook trouwens })

veel plezier op MF, wie weet tot ziens.
 
Nee idd nix mis mee.
Als je die schaamranden aan de andere kant d'r ook af wil hebben moet je het mar zeggen de Woeste H is daar een goede bocht voor.

Later.. 8-)
 
R6-tijgertje...,

Wij, uit Lieren, hebben jou uitgeroepen tot 'the most beautiful bikester' van Apeldoorn en omstreken.
Ik ben dan ook maar zo vrij geweest om jouw foto te 'publiceren' ;)

Lots of love uit Lieren! :}

FF CHECKEN: Zo , dit is mijn GSX! Is dat wat?

Dusssssss........ :X
Nou ja, een beetje extra reclame voor Yamaha is nooit weg natuurlijk ;) ;)
En je soes is echt een schitterende bike, dus...... uw zonden zijn u vergeven! O-)
Maaruh, ff over die verkiezing.......... waar zijn de beker en de champagne?? :+

En "d'r an met de lippe" (ben zo vrij geweest om te concluderen dat jullie bij elkaar horen) je aanbod komt helaas te laat......... linker schaamrand is ook al weg :] :]
Maar thanx voor het aanbod!!

See you (zal extra opletten als ik vanaf de A1 weer binnendoor via de woudweg rij!!)
 
Dusssssss........ :X
Nou ja, een beetje extra reclame voor Yamaha is nooit weg natuurlijk ;) ;)
En je soes is echt een schitterende bike, dus...... uw zonden zijn u vergeven! O-)
Maaruh, ff over die verkiezing.......... waar zijn de beker en de champagne?? :+

En "d'r an met de lippe" (ben zo vrij geweest om te concluderen dat jullie bij elkaar horen) je aanbod komt helaas te laat......... linker schaamrand is ook al weg :] :]
Maar thanx voor het aanbod!!

See you (zal extra opletten als ik vanaf de A1 weer binnendoor via de woudweg rij!!)

Nou..., bij elkaar horen gaat misschien een klein beetje te ver! Kameratskies, begrijp je? Maare..., een bekertje en champagne is natuurlijk altijd te regelen.
Toch een beetje vreemd dat ik je nog nooit tegen ben gekomen als je hier zo dicht in de buurt rondrijdt. Of gaat het zo hard dat ik je niet kan zien??? :?

Lijkt me in ieder geval leuk je binnenkort tegen te komen en 'n bakkie te drinken bij Woudenberg... Ik toeter wel als laatste, krijg je de koffie in ieder geval van mij. ;)

See you too! :]
 
(Afbeelding)

Oké, oké.......
Hierbij een fotootje wat aan de eisen voldoet! (beginnend bij de enkels en 20cm boven hoofd) hahahaha
Hmmm.... ik heb laatst nog ergens iemand zien rijden met zo'n pak geloof ik :P

Alsnog welkom!

(tja, vakantie weer voorbij dus weer alle tijd om te MF'en onder het genot van een bak koffie ;) )
 
Mooi pak Tijgertje

Heb ik ook, tesamen met mijn nieuwe schoonheid ROOIE R6'04.

Veel :] gewenst.
 
Ja nou ja ook nog welkom he!

Bietje veuls te loat moar toch haha... :+


Laat je nog horen over je motor? Ik wil graag gelijk hebben, das goed voor me ego :+ :+ :+

Mail maar ofzo ziekekop@hotmail.com das ook me msn, kan ik ook een poser-foto doorsturen zoals sommige hier :] }) ;)


ajuus en scheur ze !
 
Waarom allemaal R6 ?/
Is gewoon de beste.
Goeie zit
goed vermogen
goed frame
-.je de remmers, maar daar is ook wat aan te doen hoor.

Gegroet, 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan